Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb een brug gemaakt en ik heb de textures toegevoegt maar ik zie niks ik rij er boven op maar ik zie niks weet iemand hoe dit komt

Geplaatst:

Bedoel je ingame? Dat kan zijn omdat je niet de goede namen hebt gegeven in txd workshop. Je kan het

checken door in Txd workshop een dff check te doen. Je ziet dan meteen welke afbeeldingen niet goed

zijn. Als je in 3dsmax bedoelt moet je in Material editor op het paars-witte kubusje klikken.

Mvg, Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

ingame ik heb een afbeelding er van.

je heb die brug dan loop het schuin af maar dat zie je helemaal niet en als je er boven op staat zie je het wel??

post-46096-1152380048_thumb.jpg

Bewerkt: door gtajohan
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de brug wat bijgewerkt maar nu zie ik niks en ik bots nergens tegen aan :?

>>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten. Daarvoor is de edit knop er. ;) <<<

als in in los santos ben dan ize ik de brug en ik kan er op als in naar las venturas loop en ik ben halverwege het water val ik er in en vedwijnd de brug

o ja en hoe kun je bepaalde delen van 1 ding een texture geven. voorbeeld de paal rood en weg een weg texture

Bewerkt: door gtajohan
Geplaatst:

heb je mischien de lod ofzo gebruikt.

ik zou echt niet weten hoe dit anders zou moeten komen heb je hem nieuw getextureerd??

vertel wat heb je precies gedaan?

grts gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...