Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: max 450x150

Render:mag

Animatie: Nee

Premade: mag

elebits1va.png

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Ik stem op Froop, omdat ik de kleuren heel goed bij de render vindt passen.

Die van GL is ook wel mooi maar iets minder. :{

Geplaatst:

Froop

Leuke sig, de tekst past er redelijk goed bij, maar bij die van GL is de tekst veel minder.

Geplaatst:

Froop

Ik vind die render van general niet mooi in de sig, de achtergrond is daarom erg netjes.

De text vind ik ook een minpunt.

Die van Froop, vind ik mooi alleen geen mooie shape, beetje pixelachtig, de kleuren zijn mooier dan die van general lee.

Geplaatst:

stem: Froop

mooie render, kleuren zijn mooi en toffe rand.

(elebits gaat rulen op wii!)

Geplaatst:

Froop.

Die van Froop is weer eens wat nieuws. Tenminste, qua border, dat zie nog niet zo vaak. Het is een keurig afgewerkte signature met mooie zachte effecten. De tekst is goed, het valt namelijk niet teveel op maar is toch goed aanwezig. Mooi hoe je die balans hebt gevonden. Goed werk Froop. :klap:

De signature van General Lee vind ik iets te donker. De effecten zijn leuk, maar het springt er niet zo uit omdat de boel zo donker is. Daarnaast vind ik de tekst een minpuntje, maar dat is detailwerk. Verder is de sig mooi afgewerkt... :Y

Geplaatst:

Stem: General Lee

Ik vind de kleuren goed bij elkaar passen, en de font valt goed op.

Greets,

Mickey

Geplaatst:

mijn stem gaat naar .. Froop

Omdat : rustige indruk leuke kleuren en mooie lettertype

Zeer moeilijke keuze want ik vind ze allebei zeer mooi !

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal heel mooi maar ik stem toch voor General Lee zijn afbeelding is prachtig mooie kleur gebruikt en de achtergrond is heel mooi :)

Geplaatst:

Mijn Stem gaat naar GL...

Prachtige Sigs allebei, alleen GL's Design spreekt me iets meer aan. Ook deels omdat Froop's afbeelding misschien wat onduidelijk is.

Goed commentaar kom er zo snel mogelijk aan! :)

Succes alletwee nog! 8)

Geplaatst:

General Lee, Ik vind die van Froop oook zeker mooi maar ik vind dat donkere toch wel mnet iets mooier dan die van Froop dus ik stem voor General Lee

Geplaatst:
Mijn Stem gaat naar GL...

Prachtige Sigs allebei, alleen GL's Design spreekt me iets meer aan. Ook deels omdat Froop's afbeelding misschien wat onduidelijk is.

Goed commentaar kom er zo snel mogelijk aan! :)

Succes alletwee nog! 8)

Meer hoef ik toch niet te zeggen.

:engel:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...