Froop Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: signature Size design: max 450x150 Render:mag Animatie: Nee Premade: mag Bewerkt: 8 juli 2006 door Froop
Bongo Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik stem op Froop, omdat ik de kleuren heel goed bij de render vindt passen. Die van GL is ook wel mooi maar iets minder.
Thabit Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Froop Leuke sig, de tekst past er redelijk goed bij, maar bij die van GL is de tekst veel minder.
Follow Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Generel Lee Mooie kleuren en vooral een goeie lettertype
Nemean^inf Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Froop Ik vind die render van general niet mooi in de sig, de achtergrond is daarom erg netjes. De text vind ik ook een minpunt. Die van Froop, vind ik mooi alleen geen mooie shape, beetje pixelachtig, de kleuren zijn mooier dan die van general lee.
Nielok Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 stem: Froop mooie render, kleuren zijn mooi en toffe rand. (elebits gaat rulen op wii!)
RonaldVC Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Froop. Die van Froop is weer eens wat nieuws. Tenminste, qua border, dat zie nog niet zo vaak. Het is een keurig afgewerkte signature met mooie zachte effecten. De tekst is goed, het valt namelijk niet teveel op maar is toch goed aanwezig. Mooi hoe je die balans hebt gevonden. Goed werk Froop. De signature van General Lee vind ik iets te donker. De effecten zijn leuk, maar het springt er niet zo uit omdat de boel zo donker is. Daarnaast vind ik de tekst een minpuntje, maar dat is detailwerk. Verder is de sig mooi afgewerkt...
mickey Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Stem: General Lee Ik vind de kleuren goed bij elkaar passen, en de font valt goed op. Greets, Mickey
wastelander Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 mijn stem gaat naar .. Froop Omdat : rustige indruk leuke kleuren en mooie lettertype Zeer moeilijke keuze want ik vind ze allebei zeer mooi !
.Syfes Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik vind ze allemaal heel mooi maar ik stem toch voor General Lee zijn afbeelding is prachtig mooie kleur gebruikt en de achtergrond is heel mooi
P-Jamma Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Mijn Stem gaat naar GL... Prachtige Sigs allebei, alleen GL's Design spreekt me iets meer aan. Ook deels omdat Froop's afbeelding misschien wat onduidelijk is. Goed commentaar kom er zo snel mogelijk aan! Succes alletwee nog!
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 General Lee, Ik vind die van Froop oook zeker mooi maar ik vind dat donkere toch wel mnet iets mooier dan die van Froop dus ik stem voor General Lee
.Sharingan Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Mijn Stem gaat naar GL...Prachtige Sigs allebei, alleen GL's Design spreekt me iets meer aan. Ook deels omdat Froop's afbeelding misschien wat onduidelijk is. Goed commentaar kom er zo snel mogelijk aan! Succes alletwee nog! Meer hoef ik toch niet te zeggen.
Recommended Posts