Pete-R Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik het blad ps 2 stond een review en een paar nieuwe screenshots van gta san andreas en het verhaal waar san andreas over gaat ik heb in de wi kel alles gelezen omdat ik geen genoeg geld heb maar als je dit wil lezen moet je deze kopen. Nu denk je misschien waar ik deze topic voor masak het is maar een tip en leuk om te lezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 OK dank je. Ik vond trouwens in Engeland ook heel veel PS 2 bladen met previeuws enzo. Niet gekocht alleen........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 dan ga ik morgen maar eens op zoek naar ps2 blad ben wel benieuwd wat er allemaal in staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 nou wat denk je van het merendeel van wat we besproken hebben, onze lieve heer Chironu is zo vriendelijk gewesst om ons weet te overladen met kado;s uit de ps2 magazine :lol: , dus kopen zeker weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Geen een PS2-magazine die je nu ziet zonder iets van GTA SanAndreas... Kortom : winst.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 kan iemand het even scannen scheelt weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) Ik had hem wel kunnen scannen alleen dan had ik het blad moeten jatten! Hij is ook best duur €7,- met harde kaft! Terwijl ik maar €3 bijhad Bewerkt: 26 oktober 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik had hem wel kunnen scannen alleen dan had ik het blad moeten jatten! Hij si ook best duur €7,- met harde kaft! nu moet ik tot morgen wachten maar weet iemand of je ook bij de Bart smit de stratagy guide kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Zal niets is best een onbekend blad volgens mijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik had hem wel kunnen scannen alleen dan had ik het blad moeten jatten! Hij si ook best duur €7,- met harde kaft! nu moet ik tot morgen wachten maar weet iemand of je ook bij de Bart smit de stratagy guide kan kopen Even een tussendoortje : Wat is strategyGuid voor GTA SA ?:$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Een soort walktrough voor gta san andreas en ook zitten hier tips en zo bij vaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.