gammie_ Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hallo ik vroeg me af of jullie nog een leuke site weten zoals: -Habbohotel -Taatu -Runescape -3DEE Dit soort site's zoek ik waar je in een virtuele wereld kan. Gr. Reageren
Follow Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Op miniclip.com kan je nog wel wat vinden zoals pinquin club, robotrage. Robotrage heb ik ook gedaan, je maakt dan een robot en moet je dan tegenelkaar vechten met die robot's. Reageren
.Syfes Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik weet er 2 www.funnygames.nl en ook www.barafranca.com Reageren
SamShine Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 @ Syfes, hij zoekt spellen waarmee je in een virtuele wereld rondloopt! Omerta (barafranca) is een text-based RPG en Funnygames zijn allemaal kleine SP spelletjes... Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dan moet je eerst weten welke stijl je wilt een beetje crimineel ofzo. Reageren
gammie_ Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Maakt mij niet echt zo zeer uit welke stijl (als het maar in een virtuele wereld is) alleen ik heb het niet zo op robots ect. Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 @ Syfes, hij zoekt spellen waarmee je in een virtuele wereld rondloopt! Omerta (barafranca) is een text-based RPG en Funnygames zijn allemaal kleine SP spelletjes... Dat wist ik niet ,ik dacht dat hij alle games bedoelde mijn excusses daarvoor Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Club Pinguin is er zo1tje Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Club Pinguin is er zo1tje Dankje Ziet er leuk uit Reageren
MadMike Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) www.gunbound.net daar heb je zoiets Bewerkt: 13 juli 2006 door MadMike Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 www.gunzonline.com www.miniclips.com www.habbohotel.nl www.runescape.com www.ragnarok.com of www.ragnarokonline.com ( weet even niet meer ) Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) www.gunbound.net daar heb je zoiets Ik ben er even heen gesurft ziet er wel leuk de site heet wel anders: http://www.softnyx.net/ Edit: dat: www.ragnarokonline.com kun je dan gewoon altijd gratis of moet je 7 dage op proef en dan kan je er niks meer mee? (me engels is niet al te goed ) Bewerkt: 14 juli 2006 door gammie Reageren
Velaro Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik heb even gezocht en heb de volgende gaampjes gevonden: -AdventureQuest -PlaneShift -Maplestory [Let op ! Alleen Internet Explorer] Dit zijn zowat de bekendste naast Runescape. Voor nog meer gratis games van dit soort kan je >Hier< een lijst zien. Veel plezier (?) Velaro. Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Weet iemand ook antwoord op mijn vorige vraag? Bewerkt: 14 juli 2006 door gammie Reageren
Velaro Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Ik heb even rondgesnuffeld op hun site, en heb het volgende gevonden: The use of our home page and BBS boards are free to anyone. However, game play itself requires a membership fee(beyond the 15-day free trial period). Dit betekent dus dat je gratis de site opzich kan bekijken, en dergelijke. Maar de game zelf kan je slechts 15 dagen spelen op proef tenzij je betaalt. Velaro. Bewerkt: 14 juli 2006 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.