Jon-asses Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hey iedereen, Ik was zo aan het rondkijken in het Graphics Forum en zag daar veel 'Het is ook één van mijn eerste signatures!'. Daarom dacht ik aan mijn eerste signature. Nu keek ik er nog eens naar en dacht zo bij mijn eigen "Ik zou de allereerste signatures van de anderen wel eens graag willen zien!" . Want die pro's hier op het forum moeten toch ook ergens begonnen zijn. En het lijkt me wel grappig om zo een beginnelingssig te zien van iemand die nu een pro is . Nou ik zal beginnen met mijn allereerste signature te tonen, het is deze: Niet lachen ! Ik was er best tevreden over hoor, maar nu lach ik mijn eigen ermee uit . Nu zie ik dat de render uitgerokken is en er geen brushes zijn toegevoegd. Het mooiste vind ik dan nog de tekst. Alhoewel de kleur ook niet zo past. Dat streepje linksboven is omdat ik een tekst wou toevoegen maar dat die niet goed was en ik wist niet hoe ik dat Type Tool moest wegdoen . Nou ik ben best benieuwd naar jullie signatures ! Jon-asses
Velaro Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Dit vind ik een leuk topic, maar er is hier namelijk al ééntje over gemaakt, maar dan in het Grahics Algemeen Forum. Daar kunnen we dan verderposten, wel is dat topic wat inactief. Dat geeft natuurlijk niet, want we kunnen er een actief topic van maken ! Maar om toch eens voor één post hier niet op te letten geeft niet, dit is mijn eerste sign: Ik weet het dat hij niet ultratastisch is maar toch.. Nu werk ik trouwens niet zoveel meer met Photoshop omdat ik het niet zo interessant vind om er mee te werken en dergelijke. Daarom heb ik 'm er maar afgesmeten en gebruik hem niet meer. Deze eerste sig is niet mooi, dus alsjeblieft niet lachen, al denk ik dat de pro's onder ons dit wél zullen doen. Link naar topic: >Klikkerdeklik< Velaro. @-->Wat ben je toch traag, Upstream. Mijn bericht was veel langer en toch deed ik er korter dan jij over. Bewerkt: 8 juli 2006 door Velaro
Upstream Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23827 Maarja, om de sfeer niet te verpesten: Gemaakt met een tutorial uit deze tutorial database
Jon-asses Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ahzo, ik had hier gezocht met de zoekfunctie dus is het ietwat logisch dat ik het topic niet gezien heb. Hoort dit topic thuis in Graphics Algemeen? Dit is toch voor Showroom niet? Maar dit terzijde, misschien toch beter verderposten in dat ander topic Dit dus! Mijn excuses dat ik dat topic niet gezien had :$ . Had nochtans goed gezocht, maar in het verkeerde forum! Laat dit topic gewoon rusten zodat er geen slotje nodig is ! Want het wordt moe dit topic kijk maar Nu is het al aan het slapen Psst maak het nu niet wakker he. >>> Door .Levi.: Omdat er toch een ander topic is, closed. <<< Bewerkt: 8 juli 2006 door .Levi.
Recommended Posts