SummerBase Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 350×100 tot 350×150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Al gebeurd. Summerbase - Afmeting: 350×130: Jon-asses - Afmeting: 350×150: Veel succes en Stemmen maar!
Juju Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik vind die van SummerBase toch mooier, is wat helderder en ziet er wat realistischer uit. Vote: SummerBase.
Advancegta Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) jon-asses vind ik zowiezo al mooier tekst is mooier en meer actie Bewerkt: 8 juli 2006 door advancegta
TheGuardian Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik kies Summerbase Mooi Ontwerp, mooi lettertype, de sig spreekt me gewoon meer aan en is ook duidelijker Mijn stem gaat dus naar Summerbase
Jowx Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Damn, ik snap niet dat jij niet van Photoshoppen houdt.. Je bent er behoorlijk goed in, als ik jou was zou ik meer tijd in Photoshop steken. Ook deze sig is weer prachtig, er zit veel diepte in en op de een of andere manier spreekt hij me aan. De tekst is ook op een goede positie en onopvallend geplaatst. Bij die van Jon-asses is de tekst een doorn in het oog, voor de rest is hij best mooi. Mijn stem gaat dus naar de signature van SummerBase! Bewerkt: 8 juli 2006 door Jowx
Sunray Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Summerbase Waarom? Moooie effecten ik weet niet hoe je het doet. Goeie lettertype. Ik denk ook meer werk aan gehad. Die andere van Jon-asses is ook mooi maar die van Summerbase toch meer.
Goliat Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik stem op Jhon-Asses.. Niet dat die zoveel beter is maar die van SB is slecht ingeblend(als dat de bedoeling was). Ik zie ook niet wat daarin misgegaan is.. Daarnaast past de zachte smudge-style niet echt bij het onderwerp. Het lettertype is zeker goed gedaan maar absoluut alles behalve origineel. Dan Jhon Asses, ook deze is niet fantastisch maar alle filters die je er doorheen hebt gegooid geven een mooi effect. Mischien was het mooier geweest als je je render dit effect niet had gegeven omdat die er nu wat vaag uit ziet.. Lettertype is helaas wat te opzichtig en te groot.. Sorry SB. Bewerkt: 8 juli 2006 door Goliat
Radio Es. Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Jon-asses omdat ik daar veel meer actie in zie, en die letters zijn ook mooi, en call od duty is ook een mooi spel!
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik stem op SummerBase. Ik vind dat het het leven van het spel er echt in heeft ingegooit. Die man op de voorgrond is er mooi en dan dat vuur op de achtergrond. Verder heeft SummerBase ook een mooi lettertype. Jon-Asses, leuke signature alleen ik vind de linker kant van jou signature een beetje vreemd! Niet dat ik de master ben, want het ziet er goed uit, maar wat is dat? Brush en alles door elkaar heen? Wat moet ik daarin zien? Verder wou ik je wel even een complimentje geven voor de schaduw van het persoon die op de brush is gekomen. Erg mooi en erg knap! Beide heren! Toppie!
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik stem Op SummerBase, als ik ze beiden naast elkaar zal mijn gevoel op het eerste oog naar die van SB gaan. Ik vind de effecten mooier en beter dan op die van Jon-Asses ondanks dat ze een beetje dezelfde style zijn. De render daarmee bedoel ik de soldaat op de voorgrond, daarvan krijg ik een beetje een zombie idee. Er zitten teveel effecten op de render wat juist niet mooi is. Die van SB daarin tegen oogt meer rust uit, haast geen effecten eigenlijk perfect. Ook de achtergrond netjes en verzorgd. Ik vind overigens SB jou linkerkant niet zo mooi, ik weet niet echt wat ik er van moet zeggen. Misschien kun je je wallpaper meer naar links zetten ik denk dat het beter zal staan. De achtergrond van Jon-asses heeft ook wel iets maar vind ik eerlijk gezegd ook weer wat druk. Ik denk dat dit ook een beetje aan de keuze van jou wallpapper ligt. De tekst spreekt mij ook niet echt aan, het valt op het hoeft niet groot. Misschien staat het ook wel als je de font van CoD gebruikt. (Als die er is) Of anders het logo ergens mooi in verwerkt. Je eigen naam had ik wat kleiner gedaan op een minder opvallende plek. Die van jou SB standaard, maar het oogt mooi. Vote: SummerBase
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Summerbase! Meer effecten. Betere tekst. Die van jon-asses vind ik qua kwaliteit niet goed.
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Summerbace. Zie de reden in -Mathhijs- zijn bericht.
.Levi. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Battle afgelopen - Winnaar SummerBase +1 punt. Verliezer Jon-asses -1 punt. Closed.
Recommended Posts