Donwell Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik heb zojuist een model in SA geplaatst (voor me allereerste keer), en ik heb alles gedaan zoals in de film-tut van Wazuup werd uitgelegt, maar ik kan er wel tegenaan rijden, maar hij is onzichtbaar (en net iets te groot)! Wie weet wat ik fout heb gedaan?? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 laat je IDE en IPL is zien, heb je bij je txd bestand wel 'san andreas' aangevinkt? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Ok, IPL en IDE komt eraan. En ja, hij staat op SA aangevinkt. IDE IPL Bewerkt: 9 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 het midden van je model (waar ook de pijltjes staan om te verplaatsen) moet ook in het midden van je .dff staan. importeer de dff even en controleer Reageren
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 @TCT Mafioso:Ik heb dit ook gehad, een hele lange tijd zelfs. Uiteindelijk ben erachter gekomen wat er fout was( Blaster ) Hoe op te lossen: Open je txd met txdworkshop en klik op het uitklap scherm waar als het goed is san andreas staat. Klik GTAVC aan en save je txd.Klik daarna (weer in het uitklapscherm) san andreas aan en save hem weer. Dan zou hij als het goed is moeten werken. Als hij niet werkt, is er iets mis met je model of met je scripts. Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Toen ik de txd voor het eerst maakte stond hij op GTA VC (niet goed opgelet), en toen ik hem had opgeslagen zag ik het ineens. Ik heb hem op GTA SA gezet, opnieuw opgeslagen en toen alles in gta3.img gezet. Reageren
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Probeer toch nog eens een keer te doen wat ik net zei. Ik heb namelijk ook een keer gehad dat hij op VC stond, ik had hem opgeslagen en later op SA gezet, maar hij deed het pas nadat ik dat had gedaan. Wat schno009 bedoelt, is of je het model wel op x0 y0 z0 hebt gezet. Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Dan heb ik de info van Schno009 gedaan. Ik start nu gta op, laat zo ff weten wat het resultaat is. [EDIT] Nog steeds hetzelfde... k heb de textures gedaan zoals jij zei, Mickey, en alle coördinaten stonden op nul. Ik kan er gewoon op lopen, maar ik zie hem gewoon niet!! Bewerkt: 9 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Controleer anders even je COL: -Is het COL 3? ( Dit zou eigenlijk niet echt een probleem moeten zijn) - Open hem anders even met Col Editor en doe even "Generate Lighting" en "Optimize" - Staat er überhaupt wel iets in de COL? Greets, Mickey EDIT: Ik zie nog een paar fouten: Maak even van de IDE: 20000, pyramide, pyramide, 300, 0 Maak even van de IPL: 20000, pyramide, 0, -1981.286, 1332.253, 7.1875, 0, 0, 0, 1, -1 Het probleem zat waarschijnlijk in de IPL, je had de laatste nul van de rotatie vergeten. EDIT 2: COL editor vind je hier . Bewerkt: 9 juli 2006 door mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Waar kan je de Col Editor vinden? Mickey, nou stopt hij halverwege met laden?? Bewerkt: 9 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Ben_92 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Waar kan je de Col Editor vinden?Mickey, nou stopt hij halverwege met laden?? Heb je m al gedowngrade? Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik héb versie 1.0! Downgraden hoeft dus niet, en anders was hij ook wel eerder afgegaan... Reageren
Ben_92 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik héb versie 1.0! Downgraden hoeft dus niet, en anders was hij ook wel eerder afgegaan... ohhja stom van me... Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Mickey, je hebt wat fout! Het moest geen 20000 zijn maar 18001! Ik heb net gekeken en nu staat hij er! Alleen het textuur doet het niet... Hij is helemaal zwart! Wie weet wat hier fout aan is?? Hij is helemaal zwart, het textuur staat in GTA3.img, het SA formaat staat op 32 bit en in de IPL en IDE staat allebei pyramide, naar de naam (dff en txd in IDE, IPL weet ik niet goed meer). Ik heb een DFF check gedaan in TXD Workshop en de dff en de txd komen prima met elkaar overeens, bij beide staat een vinkje. Ik snap dus niet wat fout is? Bewerkt: 9 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.