ZUMZUM Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2006 doe mij maar leaf links golf club eiland . nee, bij mij maakt het niet echt uit. ik kan alles wel goed (mischien op een paar steegjes, geweerttjes en autotjes na ofzo). als je echt wil weten of je de weg in vc goed kent moet je de radar s uitschakelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolden Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2006 Ik ken washington beach, vice point, prawn island en starfish island het best. Ik vindt overigens starfish island een van de vetse plekken in vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BinkieNet Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2006 Ik ken heel VC wel.. maar in Little Havana ken ik niet alles.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ben007 Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2006 Ik ken VC goe ma Starfish Island en het eerste eilaned wel het best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2006 Eigenlijk heel Vice City wel... Alleen de plaatsnamen weet ik niet allemaal, maar verder ken ik elk weggetje en steegje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Little haïti, Little Havana, Vice City International, Vice Port en Starfish Island! Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2006 Little Havana. Starfish Island. Prawn Island. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2006 Ik ken de airport op mijn duimpje, downtown , little havana ,little hiati , the sea (als jullie begrijpen wat ik bedoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Eerste eiland toch wel.. Ik moet minder vice city-en, ik ken de map bijna uit me hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Waarom vindt niet iedereen gewoon het kleine natuurgebied dat er in VC is, de Leaf Links het beste? Lekker rustig, puur natuur, geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Omdat het daar saai is. Vice Point enzo is veel leuker. Met de Malibu enzo. Het is wel mooi ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 23 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2006 Ik ben in Vice City zeer goed bekend. Ik ken sommige stukken zeer goed. Mijn lievelingsgebied is Ocean Beach. Daar rijden veel auto's, je kunt er leuke streken uithalen. Bijvoorbeeld mensen slaan en dan wegrennen. Leaf Links vind ik persoonlijk niks. Er rijden te weinig auto's en je kunt daar niet echt veel uithalen. Het is wel prachtig om daar een rondje te rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2006 Waarom vindt niet iedereen gewoon het kleine natuurgebied dat er in VC is, de Leaf Links het beste? Lekker rustig, puur natuur, geweldig. omdat het meschien leaf links heet??? of twel laat links ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2006 De Leaf Links geeft tenminste rust, puur natuur. Verder is er geen énkel stuk natuur in Vice City. Of het strand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2006 Ik kom wel vaak in Leaf Links. Lekker de Golf Gang uitroeien. En lekker met een golf autotje iedereen dood rijden. Bewaking dood schieten. Dan ga ik niet via de normale in gang. Maar met de Skimmer. Lekker met de Skimmer er naar toe vliegen. Op het dak landen. En vanaf het dak iedereen met een sniper dood schieten. De laatste week kom ik daar wel vaak. Maar om de golf baan heen die lange weg vind ik niks aan. Rijden alleen golf autotjes. Ben je over een uur pas aan de overkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.