Nemean^inf Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik ben nu bezig aan een website, maar het probleem is ik heb 2 zijbalken, die ik wil door laten lopen, hoe kan ik dit het beste doen? Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 wat is je site naam dan kan ik het even zien Reageren
Upstream Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Wat bedoel je met "die wil ook door laten lopen"? Helemaal door laten lopen tot de onderkant van je browser? Misschien iets van height=100% erin doen (als het een tabel is) of style="height:100%" (als het een div is). Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Jij bedoelt dit toch? Je hebt twee zij balken op je site en die wil je oneindig naar onderen willen lopen zonder dat ze halverwege stoppen? Dan moet je iets met de backgroundplaatjes dacht ik doen. Mijn forum heeft zo iets. PB me voor het adres. Bewerkt: 9 juli 2006 door flitskikker Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik heb nog geen adress, ik ben er 1 aan het maken, net als wat flitskikker zegt dat bedoel ik, ik ben nu nog druk bezig maar ik moet nog alles zien en maken hoe het gaat worden, in iedergeval bedankt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dit staat in de footer van mijn forum: </td> <td valign="top" height="100%" halign="left" width="-2" background="http://img213.imageshack.us/img213/3365/balken8oe.png" style="padding: 6px" border: 0px;> </td></tr></table> En dit krijg ik dan: Succes met je site Mvg Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.