Sasuke Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 D0h dat weet ik heus wel... Maar mischien zie je een cutscene dat ze samen in bed lichen na een wilde nacht... <_< Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 ik ga de PIMP uithangen B) hier een vriendin daar een vriendin (ALS HET KAN DAN) btw gta sa is iets heel anders dan de sims en ik vind het er ook niet op lijken of beginnen te lijken <_< Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 we zullen allemaal wel de PIMP gaan uithangen hoor, jij bent niet de enige, maar ik heb die sreen op de take 2 website gezien, en die gast op de motor is heel, gangsterlijk, als je hem zo ziet op de motor, wat een gangster Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 we zullen allemaal wel de PIMP gaan uithangen hoor, jij bent niet de enige, maar ik heb die sreen op de take 2 website gezien, en die gast op de motor is heel, gangsterlijk, als je hem zo ziet op de motor, wat een gangster jij die screen van die motor is idd ganster zo zin om dit ganster spel te spelen B) edit:kan die screen hier niet neer zetten omdat het een bmp bestand is <_< Reageren
Ken-D Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Mja je kan met Denise daten na de Missie Burning Desire met Tenpenny of hoe die gast ook heet.Soort Sims achtig. Postaldude Reageren
killerbee Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 en bij haar huis kan je ook 2 player mode doen Reageren
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik ga er nooit naartoe. Ze zoekt het maar uit, gekke griet. Ze wilt elke keer als ze mee gaat een drive by doen, en elke keer als ik ergens heen ga met haar, staat er dat het misschien wat kan worden... Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Zo zijn vrouwen nou.. Net als je zus, die gaat met een vijand van smoke -_-... Reageren
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Zo zijn vrouwen nou.. Net als je zus, die gaat met een vijand van smoke -_-... Je bedoeld Sweet neem ik aan? Ah, Cesar is okay! Reageren
Tegh Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Zou je haar met die bloemen ook kunnen slaan? :lol: Haha wat zou ze ervan vinden als ik haar met die dildo (die je kan vinden op het politie burua) zal slaan :lol: Reageren
CJ-SA Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Gta san andreas word geen spel met volop gen*&k en al dat soort sexistische dingen het woord wel gewoon in beerkte maten gehouden. Je kan echt niet n**ken in san andreas hoor! toch wel petersmurje , je kunt een hoer in je auto nemen en behoorlijk te keer gaan Reageren
harry1985 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 <_< volgens mij kun je later in die game ook met haar spelen ipv c j. ! Reageren
Pete-R Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik weet het zeker dat dat je vriendin is want ik ben bij een huisje gekomen met zo´n roze-rood ding voor dat huis en toen ik er in ging staan kwam zij naar buiten en toen kwam er aan hartje op de kaart en kon je uitgaan met haar en als je klaar was met daten ofzo kon je met L1 een kus geven! Reageren
liltuner Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 VEt ff gauw de race missie van cesar uitspelen Reageren
-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ik heb denise perongeluk op een date vermoord en nu is dat icoontje weg om met haar te daten ik wil haar terug...WAT MOET IK DOEN!! <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.