Pete-R Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Niks maak niet uit je krijg wel weer een nieuwe vriendin ik heb haar ook vermoord expres en maak niks uit voor je spel hoor! Bewerkt: 31 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
Trax Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Oh, dacht dat ik de enige was die dat had gedaan B) Reageren
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 het is gewoon iets extra als je echt close met haar zou moeten bliven dan zou het te veel op the sims gaan trekken en dat is ook niet alles Reageren
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Mijn progres met Denise zit wel knor... Ik ga elke dag zo'n 1á2 keer met haar naar Cluckin'Bell of de Bar.. En af en toe een drive-by.. Reageren
D-kun Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 kheb denise ook vermoord maar heb inmiddels een nieuwe vriendin B) Reageren
Majus Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 die catalina is een echte b*tch Reageren
victor88 Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 wat kun je eigelijk nog meer doen met haar Reageren
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Met Catalina? Niets. Met je vriendinnen? Zoenen, Uitgaan, Cadeau geven en sex hebben. Reageren
N-Force Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Geplaatst: 3 november 2004 Niks maak niet uit je krijg wel weer een nieuwe vriendin ik heb haar ook vermoord expres en maak niks uit voor je spel hoor! Maakt wel uit voor je spel...op 50 % met denise kan je in haar eend rijden en op 100 % krijg je een special pimp outfit in je wardrobe Dus als je haar vermoord en niet meer met haar kan daten kan je nooit meer de 100 % van de game halen Reageren
Revan Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Je kan toch ook een politie wijfie daten? , heb in alle politie bureaus gekeken maar geen spoor te vinden. Reageren
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Niks maak niet uit je krijg wel weer een nieuwe vriendin ik heb haar ook vermoord expres en maak niks uit voor je spel hoor! Maakt wel uit voor je spel...op 50 % met denise kan je in haar eend rijden en op 100 % krijg je een special pimp outfit in je wardrobe Dus als je haar vermoord en niet meer met haar kan daten kan je nooit meer de 100 % van de game halen Je kan daardoor wel 100% halen ... :rolleyes: De 100% benodigdheden staan in de Strategy Guide, zal ze morgen op 't forum zetten. Reageren
Orange-grove Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Niks maak niet uit je krijg wel weer een nieuwe vriendin ik heb haar ook vermoord expres en maak niks uit voor je spel hoor! Maakt wel uit voor je spel...op 50 % met denise kan je in haar eend rijden en op 100 % krijg je een special pimp outfit in je wardrobe Dus als je haar vermoord en niet meer met haar kan daten kan je nooit meer de 100 % van de game halen Je kan daardoor wel 100% halen ... :rolleyes: De 100% benodigdheden staan in de Strategy Guide, zal ze morgen op 't forum zetten. waar heb jij die official strategy guide dan ghaald, bij de boekhandel bij mij, hebben ze ze niet Reageren
Joewie Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 waar heb jij die official strategy guide dan ghaald, bij de boekhandel bij mij, hebben ze ze niet Je kan ze kopen bij Free Record Shop en in andere winkels misschien ook. Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Niks maak niet uit je krijg wel weer een nieuwe vriendin ik heb haar ook vermoord expres en maak niks uit voor je spel hoor! Maakt wel uit voor je spel...op 50 % met denise kan je in haar eend rijden en op 100 % krijg je een special pimp outfit in je wardrobe Dus als je haar vermoord en niet meer met haar kan daten kan je nooit meer de 100 % van de game halen Je kan daardoor wel 100% halen ... :rolleyes: De 100% benodigdheden staan in de Strategy Guide, zal ze morgen op 't forum zetten. Om even hierop door te gaan: Alle missies halen Alle geldopbrengende gebouw kopen Alle gelopbrengende gebouwen bemachtigen (niet zelf kopen dus) Alle Safe Houses kopen Alle 100 tags sprayen Alle 50 Foto's gemaakt hebben Alle 50 Oesters verzameld hebben Alle 50 Hoeven verzameld hebben. Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 catalie is zo MAF!!!! hahahahah ze belt je altijd om te zeggen hoevel ze wel NIET van je houd en die laatste vriendin heeft een eng huis :blink: cataline is mijn toppertje B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.