Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Hoi ik vind die spookstad best raar. en eng! weet iemand daar de geschiedenis van ofzo? ik vind het namelijk een best raar dorpje het doet me denken aan lucky luke ik ben er 1 keer geweest voor een missie maar dient het dorpje ook nog ergens anders voor?? Bewerkt: 8 juli 2006 door Cabron Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ik zou het toch niet weten het is een mysterues dorpje er loopt ook geen weg heen en het zijn allemaal houten huisjes maar ik denk niet dat daar echt een geschiedenis van is tenminste ik weet daar geen geschiedenis van. maar er zit ook z,n kerkhofje bij ik vind het toch ook allemaal vreemd en ik denk dat het dorpje nergens voor dient het is denk ik meer om het realisticher te maken Reageren
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) gewoon een spookstad,verlaten,niet veel mis mee....hier is geen geschiedenis van denk ik... denk eraan,rockstar heeft dat er ingeplaatst,maar heeft ook niet voor alles een geschiedenis of verklaring.. de logischte lijkt mij een zandstorm maar daar blijft het dan ook bij... p.s. sorry,had het bijschrift niet gelezen..ff bericht geedit Greetz Bewerkt: 8 juli 2006 door gtagangster Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Maar je kan ook van san andreas naar lc heen in de gymhal. Dus ik denk de gta 3 stad. Reageren
RobinMovies Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 is dat het dorpje waar de zogenaamde "leather face" is? Anders heb ik dit dorpje nog niet[/font] gezien... Ik ga wel uitzoeken of R* misschien iets derin heeft gestopt cya! Gr. Robin Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 is dat het dorpje waar de zogenaamde "leather face" is? Anders heb ik dit dorpje nog niet[/font] gezien...Ik ga wel uitzoeken of R* misschien iets derin heeft gestopt cya! Gr. Robin Even een tip, Leather Face bestaat niet Ontopic: Dit is een verlaten dorp/spookstad en heeft zeker geen verschijnselen van GTA 3 de stad. In die buurt is een EE met lijkzakken die in een put zijn gegooit dit is in de buurt van Area 51. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 in de buurt van Area 51. Area 69 Ontopic: Het is waarschijnlijk gewoon een oud stadje waar eens een zandstorm heeft gewoed. Iedereen vluchte en daarna heeft niemand er meer naar uitgekeken. Bespaar je moeite om er iets te zoeken, want er is niks... Reageren
Danny13091994 Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) High Noon speelt zich ook af in dit dorpje dus het heeft wel enige nut en in de missie Interdiction laat de Leviathan het pakketje ook daar droppen Tevens in de missie High Noon moet CJ en graf voor zichzelf en voor Officer James Hernandez graven alleen komt CJ eronder uit omdat Hernandez wordt gedood en in het graf valt en Pulaski en vandoor gaat en CJ vermoordt Pulaski dan!! Dus daar zal dat kerkhofje wel voor dienen als graf voor Jimmy Hernandez en Eddie Pulaski Bewerkt: 3 mei 2010 door Danny13091994 Reageren
vw53steven Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 (bewerkt) is dat het dorpje waar de zogenaamde "leather face" is? Anders heb ik dit dorpje nog niet[/font] gezien...Ik ga wel uitzoeken of R* misschien iets derin heeft gestopt cya! Gr. Robin R* heeft er wel iets in verstopt zie foto> voorderest heb ik nog niets ondekt Bewerkt: 16 augustus 2008 door vw53steven Reageren
pietja Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 in welke missie kom je dat dorpje tegen Reageren
Timske Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 in welke missie kom je dat dorpje tegen Die licht gewoon in de woestijn [desert] Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Bump, maar ik heb waarschijnlijk gevonden waar het op gebaseerd is! Op Bodie, een spookstad in Californië. Hier wikipedia link met foto's Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Bump :$ Wil iemand dit op een snapmap aanduiden wat je precies bedoeld met Ghosttown? Die EE weet ik zijn MegaPilot. Bewerkt: 6 september 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Wil iemand dit op een snapmap aanduiden wat je precies bedoeld met Ghosttown? Las Brujas, naast El Castillo del Diablo (kasteel v/d duivel). Bewerkt: 6 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Wil iemand dit op een snapmap aanduiden wat je precies bedoeld met Ghosttown? Las Brujas, naast El Castillo del Diablo (kasteel v/d duivel). Dankje Morgen zal ik het eens bezoeken! MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.