tjoef Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 is dat het dorpje waar de zogenaamde "leather face" is? Anders heb ik dit dorpje nog niet[/font] gezien...Ik ga wel uitzoeken of R* misschien iets derin heeft gestopt cya! Gr. Robin R* heeft er wel iets in verstopt zie foto> voorderest heb ik nog niets ondekt Daar staat niet speciaal SOS in, er staat evengoed OSOSOS in Reageren
cj101 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik vind hem echt mooi gemaakt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Daar staat niet speciaal SOS in, er staat evengoed OSOSOS inTja het is gewoon een herhaling van een bepaald texture, en het is de fantasie die soms op hol slaat waardoor mensen dingen gaan zien die er niet zijn maar die ze wel graag zouden willen zien. Reageren
Classic Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Daar staat niet speciaal SOS in, er staat evengoed OSOSOS inTja het is gewoon een herhaling van een bepaald texture, en het is de fantasie die soms op hol slaat waardoor mensen dingen gaan zien die er niet zijn maar die ze wel graag zouden willen zien. Het ongure mysterie van de schuur Geen zorgen, de Cock zit er al op Ach gewoon een ex-Pitoresk stadje. Waar nog duidelijk leven inzit! Officer Hernandez is de nieuwste bewoner!!! Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Waar nog duidelijk leven inzit!Officer Hernandez is de nieuwste bewoner!!! Zei je leven??? Reageren
Poesmazda Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Wow ik heb het ook gevonden. Het is er echt helemaal uitgestorven ! Nu nog een keer ' s nachts ! Zijn die geesten er dan ook ? Reageren
pasgal Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Die geesten zijn gewoon gemaakt met een mod. Normaal gesproken zijn er er niet. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) ik vind het best wel eng als er mist is in de nacht soms als ik me verveel speel ik dat ik een alien ben (met mod) en brand het dorpje plat ps: ik weet ook wel dat het niet in brand kan, maar met een beetje fantasie lijkt het wel Bewerkt: 11 september 2008 door nintendo5998 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ik vind het best wel eng als er mist is in de nachtHet is maar een spel (dus niet echt). soms als ik me verveel speel ik dat ik een alien ben (met mod) en brand het dorpje plat ps: ik weet ook wel dat het niet in brand kan, maar met een beetje fantasie lijkt het wel Ze moeten dus bang worden van jou, jij niet van een beetje mist. Reageren
Basssss Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Die link is gewoon een kleine film, net zoals Johny English en Scary Movie, maar dan gemaakt met GTA. Alles wat je in het filmpje ziet gebeurt dus ook niet echt. Reageren
cj101 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Nou het is een spel maar wel heel eng hoor. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Nou het is een spel maar wel heel eng hoor.Daarom is de adviesleeftijd ook 18+. Reageren
cj101 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Niet dat er iets kan gebeuren zoals in dat filmpje. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Niet dat er iets kan gebeuren zolang jij maar aan de goede kant van je beeldscherm blijft zitten. Reageren
Poesmazda Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 (bewerkt) is dat het dorpje waar de zogenaamde "leather face" is? Anders heb ik dit dorpje nog niet[/font] gezien...Ik ga wel uitzoeken of R* misschien iets derin heeft gestopt cya! Gr. Robin R* heeft er wel iets in verstopt zie foto> voorderest heb ik nog niets ondekt Ik ben er nog een keer geweest. Volgens mij staat er : ososos Ps, als je bij het huisje met ososos staat zie je hoog op een berg die vlak bij ''Gost Town'' ligt een mistrieus huisje. Daar ga je met een jetpack heen.Het is een uikijk toren met een houten weg eraan de houten weg eindigt in de lucht boven de zee houdt het op.Als je een paar meter naast de uitkijk toren kijkt zie je lijkt wel afgebrande huisjes met weer zo'n alarm speaker dat ook in Gost Town staat. Bewerkt: 15 september 2008 door Poesmazda Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.