Jump to content

'Ghost Town'


Cabron

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    6

  • Poesmazda

    6

  • MegaPilot

    5

  • cj101

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

is dat het dorpje waar de zogenaamde "leather face" is? Anders heb ik dit dorpje nog niet[/font] gezien...

Ik ga wel uitzoeken of R* misschien iets derin heeft gestopt

cya!

Gr. Robin :cya:

R* heeft er wel iets in verstopt zie foto> voorderest heb ik nog niets ondekt

Ik ben er nog een keer geweest.

Volgens mij staat er : ososos

Ps, als je bij het huisje met ososos staat zie je hoog op een berg die vlak bij ''Gost Town'' ligt een mistrieus huisje.

Daar ga je met een jetpack heen.Het is een uikijk toren met een houten weg eraan de houten weg eindigt in de lucht boven de zee houdt het op.Als je een paar meter naast de uitkijk toren kijkt zie je lijkt wel afgebrande huisjes met weer zo'n alarm speaker dat ook in Gost Town staat.

Vanaf "ghost town" loopt een weg naar dat door jou benoemde huisje met die houten weg. Met wat Nitron of een bloedsnelle wagen kun je vanaf die houten weg een stuntmove maken. Je moet wel echt veel snelheid hebben wil je de overkant van het water bereiken en dan nog kom je met je auto amper nog die heuvels op daar. Wanneer je daar weer verder loopt of rijd kom je bij die plaats met al die half afgebroken "huizen". Overigens grenzen die afgebroken huizen aan El Querbados afgezien van wat hoogteverschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft dat bedach en waarom?

En waarom zijn die huizen afgebroken ?

Door een zandstorm ?

Naast de Windmolen van Gost Town is een trap. die leidt je naar een boot een Dinghy

In ''Gost Town'' zijn drie steden ofzo, rechts in beeld komt te staan : Bone County, Las Bunjas en Ei Diablo

Gek he !?

Verder op zie je ook nog een water vliegtuig met een water toren en een mistrieus huisje je kan er alleen met een jack pack komen. Dat water vliegtuig is leuk maar je kan er niet lopent of met de auto komen.

Wanneer je daar weer verder loopt of rijd kom je bij die plaats met al die half afgebroken "huizen". Overigens grenzen die afgebroken huizen aan El Querbados afgezien van wat hoogteverschil.

Ook raar heb ik gevonden maar die huisjes boedoel ik niet, het zijn houten huisjes met een alarm speaker !

Bewerkt: door Bling
Opnieuw dubbelpost samengevoegd en quote specifieker gemaakt.
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft dat bedach en waarom?

En waarom zijn die huizen afgebroken ?

Door een zandstorm ?

Naast de Windmolen van Gost Town is een trap. die leidt je naar een boot een Dinghy

In ''Gost Town'' zijn drie steden ofzo, rechts in beeld komt te staan : Bone County, Las Bunjas en Ei Diablo

Gek he !?

Verder op zie je ook nog een water vliegtuig met een water toren en een mistrieus huisje je kan er alleen met een jack pack komen. Dat water vliegtuig is leuk maar je kan er niet lopent of met de auto komen.

Wanneer je daar weer verder loopt of rijd kom je bij die plaats met al die half afgebroken "huizen". Overigens grenzen die afgebroken huizen aan El Querbados afgezien van wat hoogteverschil.

Ook raar heb ik gevonden maar die huisjes boedoel ik niet, het zijn houten huisjes met een alarm speaker !

Je vragenlijstje mail je maar door naar Rockstar, hoe de hell zouden wij dat allemaal weten :bonk:

Met die alarm speaker, mja, de reden daarvoor weten we ook niet...

Over dat watervliegtuig:

ben je bang nat te worden?

Zwem er naartoe, en je hebt je vliegtuig...

Of bedoel je dat je naar die steiger niet met de auto kunt komen?

Kan wel hoor...

MegaPilot.

EDIT: Schrijffoutje verbetert.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft dat bedach en waarom?

Alles wat je in een GTA-spel tegenkomt, is door Rockstar bedacht, omdat zij de makers van deze reeks (GTA) zijn. Vragen wie iets met welke reden bedacht heeft is dus niet nodig, want ik kan je verzekeren, dat er geen Rockstar medewerker op dit forum geregistreerd is en dat soort vragen dus niet beantwoord kunnen worden.

En waarom zijn die huizen afgebroken ?

Het is niet bekend wat er precies met die huizen gebeurd is, omdat daar in het spel verder niet op in gegaan wordt. Het verlaten stadje speelt sowieso een erg kleine rol in het spel en vanzelfsprekend is er dus ook weinig tot niets over (de geschiedenis hiervan) bekend.

Mocht iemand nog iets specifieks over het verlaten stadje, Las Brujas, willen vragen, dan kan dat. Anders gelieve het topic met rust te laten. Er worden namelijk te veel zijdelingse onderwerpen in dit topic behandeld, en dat zorgt voor slordig- en onoverzichtelijkheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens er iets over gelezen.

Las brujas betekende het kasteel van de duivel en ze zeiden dat al die bewoners doodgingen ofzoiets. :{ dus daarom was het verlaten. En de bewoners schreven SOS op hun daken omdat ze zo gauw mogelijk uit het stadje wegwilden en hoopten dat vliegtuigen hun noodsignaal op hun daken op zouden pikken. Oja alle bewoners hadden geen oren omdat ze door de straling van The big ear vanaf hun geboorte mismaakt waren.

Nogmaals dit had ik gelezen in een topic bij gtaforums. ik geloof er zelf bar weinig van.

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat watervliegtuig:

Of bedoel je dat je naar die steiger niet met de auto kunt komen?

Kan wel hoor...

Hoe dan als ik vragen mag ? :duh:

Zet je achter het stuur en druk de gaspedaal in.

Aangezien je in een 'automatic' rijdt zal hij vanzelf schakelen.

Sturen doe je door je stuur te gebruiken.

Kinderspel, toch? ^_^

MegaPilot.

@ Koe:Mijn excuses :$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Over dat watervliegtuig:

Of bedoel je dat je naar die steiger niet met de auto kunt komen?

Kan wel hoor...

Hoe dan als ik vragen mag ? :duh:

Zet je achter het stuur en druk de gaspedaal in.

Aangezien je in een 'automatic' rijdt zal hij vanzelf schakelen.

Sturen doe je door je stuur te gebruiken.

Kinderspel, toch? ^_^

MegaPilot

Je kan er niet komen, tenzij je van de berg af rijdt en dan kom je bij het watervliegtuig.

De afgebrokelde stenen zie je terug in het water.

En nu ga ik niet meer in discusie.

Bewerkt: door Poesmazda
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens er iets over gelezen. Las brujas betekende het kasteel van de duivel en ze zeiden dat al die bewoners doodgingen ofzoiets. :{ dus daarom was het verlaten. En de bewoners schreven SOS op hun daken omdat ze zo gauw mogelijk uit het stadje wegwilden en hoopten dat vliegtuigen hun noodsignaal op hun daken op zouden pikken. Oja alle bewoners hadden geen oren omdat ze door de straling van The big ear vanaf hun geboorte mismaakt waren.

Nogmaals dit had ik gelezen in een topic bij gtaforums. ik geloof er zelf bar weinig van.

^_^ Met een beetje logisch taal-gevoel zal El Castillo del Diabolo eerder kasteel van de duivel betekenen dan Las Brujas. En als je op wikigta had gekeken dan had je kunnen zien dat "Las Brujas" "de heksen" betekent.
...
...
...
Heren, als je wilt dat dit topic niet gesloten wordt blijf dan on-topic.
Mocht iemand nog iets specifieks over het verlaten stadje, Las Brujas, willen vragen, dan kan dat. Anders gelieve het topic met rust te laten. Er worden namelijk te veel zijdelingse onderwerpen in dit topic behandeld, en dat zorgt voor slordig- en onoverzichtelijkheid.
Lijkt me duidelijk toch?
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me zeggen waar ghost town is?

Dit staat al in het topic vermeld...

Maar ik zie dat je hier nieuw bent. :)

Altijd een topic goed doorlezen he! ;)

Ghost Town bevindt zich in Las Brujas.

Ongeveer hier.

Welkom op het forum!

Hopelijk beleef je hier een leuke tijd! :)

Succes met het vinden, ohja, dat stadje is dus verlaten[toch niet bang van doodse stilte ?], de naam verraadt het al. ;)

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand me zeggen waar ghost town is?

Dit staat al in het topic vermeld...

Maar ik zie dat je hier nieuw bent. :)

Altijd een topic goed doorlezen he! ;)

Ghost Town bevindt zich in Las Brujas.

Ongeveer hier.

Welkom op het forum!

Hopelijk beleef je hier een leuke tijd! :)

Succes met het vinden, ohja, dat stadje is dus verlaten[toch niet bang van doodse stilte ?], de naam verraadt het al. ;)

MegaPilot.

bedankt

wauw leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...