Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Zou iemand hem aub kunnen halen. Ik kom er echt niet doorheen.. PS Ik gebruik cheats hier <<Link naar savegame
SummerBase Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) High Stakes - Passed! Ik heb de missie: 'High Stakes, Low Rider' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie ontmoet je voor de tweede keer Cesar Vialpando. Hij heeft namelijk wel interesse in jou vanwege de Lowriders competitie in de missie: 'Cesar Vialpando'. Je moet Cesar Vialpando dus ontmoeten in zijn woonwijk, maar je moet wel een Lowrider meenemen. Wees gerust doorzoek de steegjes in de woonwijk van Cesar en je zal onbeslist een Lowrider vinden. Maar om even niet in de verwarring te raken onderaan deze post zal ik een lijstje plaatsen met de Lowriders die je kan krijgen in de Staat San Andreas. Als je dan eenmaal een Lowrider wagen hebt gevonden moet je naar Cesar zijn garage opening rijden. Als je daar eenmaal bent zul je een intro filmpje krijgen met Kendl Johnson en Cesar Vialpando, want Kendl de zus van Carl heeft verkering met Cesar Vialpando. Je moet samen met hun naar ene straat race gaan, volg hem totdat je in een stoet auto's op de weg ziet. Daar moet je in het rode vlak rijden, de race zal starten. Het is gelukkig niet een moeilijke race, maar je moet de weg goed kennen. Ook moet je de besturing van de desbetreffende auto goed onder controle hebben. Dat rijd namelijk veel makkelijk en voorkomt nare botsingen. Probeer onderweg je tegenstanders uit te schakelen je kan ze bijvoorbeeld tegen de achter kant rammen. Of een tikje geven vanaf de zijkant of ga naast de rijden en schiet door middel van: Q en W. Ook kun je van te voren de banden lek schieten van je tegenstanders, want hierdoor kunnen ze op geen mogelijkheid de finish halen, want er zitten nogal wat bochten in het parcour. Ik heb mischien nog wel een tip met betrekking tot het rijden door de bochten. Als je goed door de bochten wilt gaan moet je niet de Rem gebruiken van de Spatie dat is dus de rem die je bij motor moet gebruiken oftwel de gewone rem die je normaal ook in een auto gebruikt. Maar gebruik bij voorbaat de handrem hierdoor kan je veel makkelijker en beter door de bochten slippen. Je gebruikt de handrem met de toets: S (Achteruit), probeer het eens en wil de Spatie (Normale Rem) beter werken gebruik dit dan, het is namelijk een persoonlijk keuze. Beloning: $1000, + Respect --- Voertuigen - Lowriders: Blade Remington Broadway Savanna Slamvan Tornado Voodoo Veel succes en plezier met de volgende missies. Ik heb de save-game opgeslagen op Santa Maria Beach in een door jou gekocht savehouse. Trouwens als je op een naam van een Auto klikt op het lijstje hierboven zul je doorgelinkt worden naar een pagina op WiKiGTA. Op die site kun je heel veel informatie vinden over de Grand Theft Auto serie. Natuurlijk nog iets, de save-game zit in de bijlage. Bewerkt: 8 juli 2006 door SummerBase
Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ja, heel graag zelfs! Laatmaar! heb hem zelf net gehaald Ik weet niet hoe maar op het begin knalde ik tegen een busje op. dat busje blokkeerde de weg en explodeerde toen waren alleen nog maar ik en de nummer 2 in de race en hij botste later ook dus werd ik eerste Bewerkt: 8 juli 2006 door Cabron
Recommended Posts