Jump to content

dansen met je auto

Recommended Posts

Geplaatst:

:N(in het begin van het spel) Heb nu diverse keren met mijn auto mee gedaan met dansen met auto`s op die mooie gas veren maar ik win de wedstrijd telkens NIET , kan beter gaan golfen !!

Volg de pijlen goed op en krijg in beeld telkens te zien dat het goed gaat maar naar heel wat gedruk op mijn pijltjes toetsen win ik niet , kom er niet door heen , iemand een tip wat ik moet doen ?

In het begin als je de binnenplaats op rijd kun je wat uit een menuutje kiezen met berdagen waar is dit voor ?

Alvast bedankt ;)

Geplaatst:
:N(in het begin van het spel) Heb nu diverse keren met mijn auto mee gedaan met dansen met auto`s op die mooie gas veren maar ik win de wedstrijd telkens NIET , kan beter gaan golfen !!

Volg de pijlen goed op en krijg in beeld telkens te zien dat het goed gaat maar naar heel wat gedruk op mijn pijltjes toetsen win ik niet , kom er niet door heen , iemand een tip wat ik moet doen ?

In het begin als je de binnenplaats op rijd kun je wat uit een menuutje kiezen met berdagen waar is dit voor ?

Alvast bedankt ;)

hey,

een goede tip duw de pijltjes op het exacte moment in;kijk niet naar de score of naar de commentaar zoals bv: perfect ofzo.. je hebt hier zoals in sa, een sterke concentratie nodig..

het menuutje dat je in het begin te zien krijgt,is hoeveel geld dat je inzet op de wedstrijd,als je dan wint,verdien je het dubbele wat je hebt ingezet :bier:

VEEL SUCCES!!

Greetz :cya:

Geplaatst:

Je had je vraag mischien beter hier gesteld. Omdat dit te maken heeft met San Andreas, en niet met LCS. :) En mischien vind je hier een antwoord op je vraag: Wikigta. :Y Als de missie je echt niet lukt, dan kan je hier een savegame aanvraag doen. ;)

Veel succes. :cya:

Geplaatst:

Je moet de num-toetsen gebruiken. num8 is omhoog, num4 links, num6 rechts en num2 naar beneden. Druk op de juiste toets wanneer de pijl IN het rondje staat. Ik hoop dat je eruit komt.

Geplaatst:

Zie ook dit voor het 'spring' gedeelte uit de missie 'Cesar Vialpando'. Als je die missie gehaald hebt, dan kun je voor je plezier (als je dat mag noemen :puh: ) nog eens voor geld natuurlijk bunnyhoppen tegen dezelfde gast. Dat is ook een missie, daar heb ik alles + tips + besturing uitgelegd hoe het te werk gaat. Daarvoor meot je bij de submissie Lowrider Challenge zijn.

Nog snel even wat tips.

• Mocht het dan nog niet lukken, dan kun je als minimum bedrag $50,= inzetten, dan is je tegenstander slechter. Hoe meer geld je inzet hoe beter je tegenstander is.
  • Probeer als het pijltje in het rondje is, of er een milimeter of 2 (op gevoel) voor is dan het pijltje al in te drukken. Dan heb je de volle score.
  • Zie anders ook eens dit filmpje: http://www.stuckgamer.com/video_pages/gta_...id109_wmv.shtml

Succes man! ;)

Geplaatst:

Mij lukte die missie vroeger ook nooit, omdat i8k toen en langzame computer had. Dan reageert hij langzamer, en dan ben je dus bijna altijd te laat met de knopjes indrukken... is dit bij jou mischie ook zo?

Geplaatst:

En als het niet lukt helpt het altijd om iedereen die daar staat neer te schiete, werkte bij mij eerst ook

Veel su6 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...