Jump to content

DaddyPimp Vs .Levi.

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: HipHop

Soort design: Eigen Keuze

Size design: Max. 450x450

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Zo snel mogelijk inleveren graag! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Levi durft! :dans:

Omdat de vorige keer de battle niet door ging, en je daarna tegen wat andere leden ging, vind ik het wel tijd dat ik weer tegen jou ga. :)

Edit//

Ik ben er alvast klaar voor.

akondesign2qa.png

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Sorry Levi, ik was vergeten dat ik nog een Battle tegen jouw tegoed had :bonk:

Levi:

akondesign2qa.png

DaddyPimp:

eminembentleycoverpng2ee.png

Veel succes Levi! :)

Geplaatst:

Levi, echt weer een mooie creatie dit keer van jou. De achtergrond ziet er best gaaf uit, en de render past ook redelijk goed bij de achtergrond. Het zwarte aan de rechterkant vind ik eigenlijk best wel goed, vooral omdat de tekst daar staat, een goed gekozen plaats. Alleen dat tweede hoofd aan de linkerkant had van mij niet meer gehoeven, da's wat minder dus.

DaddyPimp, ik vind die van jou ook wel leuk, leuk gedaan door het mannetje op een auto te plakken, alleen vind ik het niet zo goed in elkaar overlopen. Het achterwerk van de render is ook een beetje erg hoekerig.

Mijn stem in deze battle is voor .Levi..

Allebei nog veel succes! :tu:

Levi, Echt een top creatie, netjes steekt goed in elkaar, render komt goed in de achtergrond, en mooie text.

Dadypimp, die render zit misschien op de auto maar er klopt niks van, er loopt niet eens een schaduw op de auto, terwijl dat wel hoort, als ik op een auto zit heb ik wel een schaduw.

Ook zijn ketting glimt, terwijl de zon op de auto, van achter de auto schijnt. :bonk:

Je moet wat meer op je afwerking letten.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Die van Daddypimp vind ik niet zo mooi, omdat ik die render van eminem niet "echt" op de auto vind zitten.

Die van Levi vind ik juist mooi, ook die achtergrond is geweldig mooi.

Dus mijn stem gaat naar .Levi.

Geplaatst:

Levi, mooi kleurgebruik, leuke render goede teskt, geen minpunten, perfect !

Geplaatst:

ik stem op levi... mooi afgewerkt en erg mooie effects gebruikt... ik vind die van daddy pimp niet echt goeg gelukt omdat het er nog al geplakt uit ziet.

Geplaatst:

Mijn stem gaat zonder twijfel naar Levi.

Ik vindt die van DaddyPimp eerlijk gezegt niet goed gelukt.

Het gebouw op de achtergrond past er ook niet echt bij, sorry. :$

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar .Levi.

Beide plaatjes zijn mooi gemaakt.

Bij Daddypimp vind ik de "Welcome To" een zeer mooi lettertype, alleen de vent is een beetje "raar" op de auto geplakt.

Net als Mazzeltje past het achtergrondgebouw er niet echt heel goed bij.

Bij Levi vind ik echt alles geslaagd en het loopt ook goed in elkaar. Alleen het woord "LEVI" had misschien een ander lettertype mogen zijn.

Beide zeer mooie sigs :klap: Maar die van Levi net een tikkeltje beter ;)

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar .Levi.

Die sig van Levi heeft zoveel verschillende soorten effecten door elkaar, dat maakt hem zo speciaal. Dit is één van de eerste sigs waar ik eigenlijk niet veel over kan zeggen, gewoon omdat alles klopt. Ik ben geen fan van hiphop-sigs, maar daar gaat het niet om. Het is qua afwerking gewoon goed.. Levi, tut? :)

Daddypimp, sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit één van je slechtste werkjes. Ik vind hem niet zo geslaagd omdat Eminim een beetje lijkt te zweven boven die auto, het idee is leuk, maar helaas is het niet zo goed gelukt. Verder valt er weinig te zeggen over je creatie, veel meer dan die twee renders, lensflares en de tekst is er volgens mij niet aan gedaan. Don't get me wrong, ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt wel een beetje zo. Ik weet gewoon van vorige werkjes van je dat je veel beter kan. :Y

Mijn stem gaat ook naar .Levi.

Die sig van Levi heeft zoveel verschillende soorten effecten door elkaar, dat maakt hem zo speciaal. Dit is één van de eerste sigs waar ik eigenlijk niet veel over kan zeggen, gewoon omdat alles klopt. Ik ben geen fan van hiphop-sigs, maar daar gaat het niet om. Het is qua afwerking gewoon goed.. Levi, tut? :)

Daddypimp, sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit één van je slechtste werkjes. Ik vind hem niet zo geslaagd omdat Eminim een beetje lijkt te zweven boven die auto, het idee is leuk, maar helaas is het niet zo goed gelukt. Verder valt er weinig te zeggen over je creatie, veel meer dan die twee renders, lensflares en de tekst is er volgens mij niet aan gedaan. Don't get me wrong, ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het lijkt wel een beetje zo. Ik weet gewoon van vorige werkjes van je dat je veel beter kan. :Y

Ik snap wat je bedoelt Ronald ;)

Tussenstand:

Levi - 87282733 (Ongeveer zoiets)

DaddyPimp - 0

Ben nog nooit zo erg afgemaakt :-(:puh:

>>> Door .Levi.: Agh Daddy, volgende keer gewoon beter. Soms lukken designs goed en soms gaat het gewoon wat minder dat heb ik ook weleens. Ben tenminste blij dat je tegen mij wilt battle-en! :)<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik stem op onze Levi. :)

Bij die van levi zit veel meer kleur in. :Y

Geplaatst:

Battle afgelopen winnaar me, myself and I +1 punt. Verliezer DaddyPimp -1 punt.

Closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...