Bongo Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Hier Mijn aller eerste Pixel tuning: Rates? Bewerkt: 9 juli 2006 door Bongo Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Eerste tip: Sla de tunes nooit op onder jpeg, altijd onder .png de carbon mist shading, ook de wielkassen hebben wat hoekige kanten. Trouwens de velgen zelf gemaakt? Knap. Ik kan het nog niet met AA. De bodykit enzo mogen nog wel wat meer shading, Maar goeie tune voor een eerste tune. 7,5/10 Reageren
Bongo Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 een paar dingestjes: De wielen heb ik niet zelf gemaakt. En ik weet niet wat shading is en hoe je het moet doen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 een paar dingestjes:De wielen heb ik niet zelf gemaakt. En ik weet niet wat shading is en hoe je het moet doen. Waar staan de credits voor de velgen dan? Moet je geven staat meestal op het plaatje ''credit or die'' Shading is de manier van shaduw op de bumper, moet je goed naar ander mans tunes letten. Reageren
Bongo Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik zet er wel even een credit op :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.