Wrieh Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 ik uplaod me savegame wel even klikkie je moet de map waar je LBA 2 hebt geinstaleerd opzoeken en dan op de map save klikken plaats daar de savegame neer.en asl je het fragment hebt gevonden graag weer uplaoden. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Eerlijk gezegd heb ik het spel al helemaal uitgespeeld, en heb ik een geschadigde cd-rom. Het is voor mij dus haast onmogelijk om mijn savegame te uploaden, als zou ik wel graag doen. Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) Eerlijk gezegd heb ik het spel al helemaal uitgespeeld, en heb ik een geschadigde cd-rom. Het is voor mij dus haast onmogelijk om mijn savegame te uploaden, als zou ik wel graag doen. oke jammer.wante r staan 2 palmbomen voor die gasfabriek. Edit: je bedoelt van die strepen door het beeld heen?daar is een patch voor.want ik ah ddit ook dat alg uiteindelijk aan dta ik winxp heb. Edit2:bedankt ik heb hem uitgespeeld! stomd at er in eenkeer 2 funrocks waren Bewerkt: 13 mei 2007 door jensbrinkman Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Heeft Zoe nou een baby aan het eind? Ik ben het vergeten. Reageren
Wrieh Geplaatst: 14 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Heeft Zoe nou een baby aan het eind? Ik ben het vergeten. Ja volgens mij wel maar je kunt hem niet zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.