Jump to content

Ik wil meer ventilators in pc

Recommended Posts

Geplaatst:

kan ik ook pentium 1 ventilators op me pc doen?ik ehb er nog at liggen.

maar gebeurt er dan wat kun je schok krijgen? ofwat dan ook maar egbeurt er wat dan?

Geplaatst:
kan ik ook pentium 1 ventilators op me pc doen?ik ehb er nog at liggen.

maar gebeurt er dan wat kun je schok krijgen? ofwat dan ook maar egbeurt er wat dan?

Je kan er niet meer dan 1 in zetten volgens mij,

En je moet de juiste socket hebben voor die ventilator, wanneer je die niet hebt werkt hij niet.

Je kan wel eens naar een zaak gaan vragen wat voor socket je hebt.

Geplaatst:

ik bedoel van gewoon losse ventilators aan de kast plakken. ik bedole niet 10 op de processor.

verer me specs:

pentium 3 450 mhz 256 mb ram 26 gb hardeschijf

Geplaatst: (bewerkt)

schok: nee, het is laagspanning in de pc

aansluiten: de rode draad van de fan op een gele draad die aan de molex plug zit (netjes is een molex op je fan) en de zwarte aan de zwarte draad op je molex. als er ook een gele draad uit je fan komt, negeren, knip maar af, ben je niet nodig!

EDIT: waarom zou je ze aan je kast willen plakken?

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

Als je je pc stiller wilt maken kan je beter een intel fan nemen, en aan de binnenkant in jekast een plaat met extra fan, die dan koelt en dan hoor je alleen nog maar tik tik tik, (heb ik straks ook)

Geplaatst:

gewoon een passief heatpipe systeem, hoor je alleen nog maar de hardeschijf (hoeft ook niet, er zijn nu ook al flashgeheugen "harde schijven"

Geplaatst:

scho009: sorry het wa sin de pc plakken en wat bedoel je met die gele draden er zit gewoon een voeding draad op die je op de voeding kan aansluiten.

Geplaatst:

oké, dan is het goed, ik had het over een regelbare fan, die word in de latere series pentium 1 gebruikt (soms)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...