nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Hoe zit het juist me die gangs? Je hebt je eigen gang, en dan nog je rivalen gang, maar zijn er ook nog andere gangs? En strijden die andere gangs dan ook tegen jouw gang of ook tegen elke andere gang? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 nou, je moet eerst het gebied van ze veroveren, dan kun je ze member maken, en dan kunnen ze samen met jou het teratorium van andere gangs gaan veroveren, zo moet het ongeveer gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ow das nog beter dan ik had gedacht!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ja ik denk dat je niet gemakkelijk levend uit zoon gebied komt van gangs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 kan je niet altijd en wnr je wilt andere gangmembers bij je hebben , soort van bodyguards? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 jah je kan ze opbellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 meen je dat? kan je dan ook ff een mooi chickje haar nummer fixen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Je hebt tig gangs, incl. volgens mij Bikers Hippie's enz. enz. Ballas is de gemeenste Orange Grove is de coolste ookal sap ik niet waarom het ORANGE is terwijl ze groen dragen.. Green Grove Gang klinkt beter .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik hoorde ook zoiets dat je gang groter word als je meer respect krijgt is dat waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 er staat op internet bij een GTA:SA site (weet niet meer welke) dat hoe meer respect je krijgt (dmv kleding, geld, en wathever) hoe meer gangsters/homies je kan laten volgen. schijnt dat je ze opdrachten kan geven zoals atack, guard, en follow en wat ik zelf de mooiste vind: dat als je eenmaal zover in het spel bent dat je zoveel respect krijgt dat je beschikt over een klein "leger" <_< weet niet wat ik er van moet gelofen maar dat is wat er staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) @ victor88:ja tuurlijk want dan ben je bekender Bewerkt: 26 oktober 2004 door liltuner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 OPM2 had samen met nog iemand GTA SA previeuw gespeelt, en die vent van Rockstar zei dat je aan het einde van de game een soort van klein leger heb... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 @ victor88:ja tuurlijk want dan ben je bekender dat is echt cool en makkelijk als je andere gangs wilt tegen gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 dat is toch het van het, prachtige game wordt het gewoon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik vraag me alleen af of die clan leden goed mee werken zoals bij het spel mafia moet je vaak juist je leden helpen met een missie die je samen doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.