Jump to content

ik wil vice city downloaden waar kan dat?


lendentje

Recommended Posts

Help me wand ik wil graag mtavc doen sonder kan niet

Wil je het spel Vice City downloaden, of MTA Vice City?

Als je het spel zelf wilt downloaden, dan zit je hier verkeerd, want we doen hier niet aan illegaal downloaden van spellen, wat ook in de Forumregels te vinden is.

Mocht je MTA Vice City willen downloaden, kijk dan even rond in de MTA-Fora...;)

Link to comment
Delen op andere websites

Help me wand ik wil graag mtavc doen sonder kan niet

Sorry maar dat is illegaal. Geen Warez Request, illegaal op dit forum, staat in de regels. En sowieso koop hem orgineel hij kost nu nog ongeveer €15,-. Dan heb je er bovendien veel langer plezier van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Correctie:

Op dit moment is GTA Vice City 19,95.. :puh: je kunt 'm kopen bij de Bart Smit, Intertoys Dixons etc.

Als je VC wilt kopen om MTA te spelen dan raad ik je dat overigens af, MTA Vice City is eigenlijk een best slechte game, de synchronisatie(gelijkloping) was voor die tijd goed maar kan voor deze tijd echt niet meer mee. Daarnaast is het zo dat er nog maar heel weinig mensen zijn die MTA VC spelen omdat iedereen nu verslaafd is aan GTA San Andreas en al de multi-player mods die daar voor zijn.

Koop dus VC alleen voor het spel zelf, het is naar mijn mening de beste GTA ooit als je kijkt naar de sfeer en de story-line dus zeker de moeite waard. Dat je als je de game hebt ook nog eens MTA VC kunt spelen is gewoon mooi meegenomen.

Succes met je beslissing. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Help me wand ik wil graag mtavc doen sonder kan niet

Wil je het spel Vice City downloaden, of MTA Vice City?

Als je het spel zelf wilt downloaden, dan zit je hier verkeerd, want we doen hier niet aan illegaal downloaden van spellen, wat ook in de Forumregels te vinden is.

Mocht je MTA Vice City willen downloaden, kijk dan even rond in de MTA-Fora...;)

laat maard an

Bewerkt: door lendentje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...