Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Erg mooi! De t-shirt kleur loopt door achter hem, wat een leuk effect geeft. Links zijn hoofd ziet er ook leuk gedaan eruit. Alleen de lettertype is niet fout, maar ook niet perfect. Rechts boven zou je transparant kunnen doen, anders zie je zo'n witte punt, wat niet past bij zijn geheel. Ook de letter A is erg kartellig.

Kortom, een 8,4/10. Mooi werkje :klap:

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Geweldig!

Vette render, mooi zwart/wit gemaakt en het shirtje in kleur gelaten. De achtergrond past goed bij de camouflage en de tech rand aan de bovenkant is goed afgewerkt.

Tekst is een beetje plain maar zit wel in orde!

8,4

Geplaatst:

Ik had deze al een klein beetje gerate tijdens een battle van jou met deze Sig, maar nu zal ik het eens wat uitgebreider doen.

Ik vind het heel mooi dat de gekleurde achtergrond precies achter de render zit, en dat eromheen wat zwart zit, dat vind ik er mooi uitzien. Zoals Slimm al zei, erg mooi gedaan, het zwart-wit maken en toch nog wat kleur in de render behouden, origineel vind ik. De balk bovenaan past qua kleur en stijl leuk bij de rest van de Sig. Het ziet er ook best mooi uit, het tweede mannetje aan de linkerkant, maar op één of andere manier vind ik hem niet passen, maar ik weet niet zeker of hij mooier is als er niks staat, omdat het dan misschien een beetje een lege plek wordt, vandaar dat hij toch redelijk goed past. De tekst is lekker groot, maar het design is ook niet de kleinste, dus dat past goed bij elkaar, het lettertype is ook goed. Als ik dan een minpuntje zou moeten geven is het toch de man aan de linkerkant, al weet ik dat dus niet zeker... :puh:

Genoeg gerate nu, even een paar cijfertjes geven.

Cijfers

Achtergrond: 9

Kleuren: 9.5

Render: 9

Effecten: 8.5

Tekst: 8.5

Originaliteit: 8.7

Algehele indruk: 8.7

Eventuele bonus: -

Ik geef je een gemiddelde 8.8! :klap:

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...