Advancegta Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik wil een laptop kopen ja ik weet het ik heb er al een maar de harde schijf daarvan is kapot dus die brengen we terug Nu komt het er op neer dat ik een laptop krijg die maximaal 700 euro mag kosten wat kan ik het beste nemen? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 zoek eff. op www.2dehands.be of www.marktplaats.nl Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 zoek eff. op www.2dehands.be of www.marktplaats.nl Heb ik gezegd dat hij 2dehands moet zijn? het mag een nieuwe zijn! Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik zat laatst te surfen op de online webwinkel; 'Alternate' en daar kwam ik een toch wel heel goedkoop en mooi aanbod tegen. Als het goed is, is het een tijdelijk aanbieding dus je moet er snel bij wezen. Klik 'hier' om dit aanbod te zien. Ik zal ook natuurlijk even uitleggen waarom het zo'n leuk aanbod is. Deze laptop beschikt over een draadloze netwerk kaart. Als je dus een draadloos netwerk in huis hebt liggen kun je draadloos bestanden met elkaar delen. Hij beschikt over 512mb geheugen wat uit te breider is tot 2gb geheugen. Dit is aaardig wat en je kan dus een aardig stuk vooruit, wat in de toekomst natuurlijk handig kan wezen. Er zit ook een 128mb grafische kaart in, hij is helaar wel oboard dit betekent dat je hem niet kan vervangen, omdat hij op het moederbord vast zit, maar ook dit mag ruim voldoende zijn. Verder zit hier standaard Windows Xp op en usb- poorten. Ook nog een grote 40gb harde- schijf. En dat voor de prijs van maar liefst: €599. Hier houd ik het natuurlijk niet bij, want er zijn ook nog andere moddelen (Laptop's) die er tussen uit blinken zoals 'deze', het is een mooi ontwerp en het lijkt eigenlijk wel een beetje op de eerder besproken laptop, maar dit model heeft een eigen videokaart deze kun je dan eventueel vervangen door een eigen kaart of je kan een nieuwe kaart erin laten zetten als de oude kapot gaat. Ook in dit model kan je het geheugen weer uitbreiden tot 2gb. Verder ziet alles er wel een beetje hetzelfde uit, wat kleine verschillen hier en daar, maar dat maakt opzich ook niet zo uit. Als we naar de prijs gaan kijken is dit model ruim €70 duurder dit komt voornamelijk door de wat duurdere hardware. Ik zal ook even een lijstje maken over laptop's onder de €700 voor je op gezocht ik heb niet echt zo zeer naar de spec(ificaties) gekeken, want daar kun je zelf ook wel naar kijken als je let op de punten die ik in de bovenste twee stukjes heb genoemd zal het alleamal goed komen; hier komt het lijstje: BenQ Joybook A33E Acer TravelMate 4072WLCi Toshiba Satellite L100-130 Al de eerder genoemde Laptop's zijn gewoon Qualitatief goed en zullen ook goed werken, maar er is een ook een maar: als je het in een internet winkel koopt weet je eigenlijk nooit of het veilig is. Want je praat over internet met iemand en je weet niet eens wie het is, en het gaat ook nog eens om een behoorlijke som geld als ik het zo bekijk dus ik zou zeggen ga gewoon de winkel en koop daar een laptop neem bijvoorbeeld wat spec(ificaties) mee naar de winkel/dealer die zou hem dan ook eventueel voor je kunnen bestellen. Een spel online kopen is niet erg, maar je moet geen dure spullen aankopen. Nou ik wens je veel succes en ik hoor het wel als je je keuze hebt gemaakt. Reageren
Joriz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Informeer bij je school of werk of je iets via hun kan regelen. Zo kan je goedkoper aan een laptop komen en kan je meestal ook gebruik maken van een betalingsregeling. Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik heb nog een pentium 2 350 mhz 256 m,b ram staan.goed werkend e moet aleen nog wel ff op fn drukken en dan doet het beeld eht weer(doe altijd extern beeldscherm)voor 200 euri kun ej ngo een andere erbij kopen Reageren
Advancegta Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) ik heb nog een pentium 2 350 mhz 256 m,b ram staan.goed werkend e moet aleen nog wel ff op fn drukken en dan doet het beeld eht weer(doe altijd extern beeldscherm)voor 200 euri kun ej ngo een andere erbij kopen Sorry, dit is niet wat ik zoek joriz, op school doen ze dat volgens mij niet en ik ga niet 6 jaar wachten tot ik eindelijk werk:D summerbase, die eerste lijk mij wel wat maaaarrrr die benq joybook a33e heeft een celeron processor, wat houd dit in tegenover pentinum? Bewerkt: 9 juli 2006 door advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.