ZOrange Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Beste, Ik heb een vraagje over e-mail beheer; Zijn er andere/betere progs waarop je je postvak in van hotmail kan bekijken en e-mail kan sturen? Want ik vind hotmail de laatste tijd niet zo goed meer, veel bugs ... . Danku MVG, Glenn/ ZOrange. Reageren
BaasB Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Zijn er andere/betere progs waarop je je postvak in van hotmail kan bekijken en e-mail kan sturen? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt... Bedoel je een ander programma, waarbij je toch je mail van hotmail kan bekijken? Dat weet ik eigenlijk niet... Maar ik weet wel een goed alternatief voor hotmail: Gmail. Hier een paar dingen wat je met Gmail kan: Zoeken, niet sorteren.Gebruik Google Zoeken om het gewenste bericht te vinden, ongeacht wanneer dit is verzonden of ontvangen. Niets verwijderen. Met meer dan 2742.496633 MB gratis opslagruimte tot uw beschikking, hoeft u nooit meer berichten te verwijderen. Chatten vanuit Gmail Chatten met vrienden vanuit Gmail. U hoeft geen apart programma te laden of nieuwe adressen op te zoeken. Met één muisklik kunt u chatten met de mensen die u e-mailberichten stuurt en met iedereen op het Google Talk-netwerk. En nu kunt u de chats zelfs opslaan en doorzoeken in uw Gmail-account. Chatten is leuk. Verder is Gmail een handig, en efficiënt mail-programma. Bij een hotmail account, krijg je regelmatig reclame van hotmail in je inbox. Bij Gmail, heb je dat niet. Verder kun je bij Gmail ook grote bijlagen uploaden voor in een mail, als ik me niet vergis kon je tot 1000 MB uploaden (dit weet ik niet 100% zeker). Een Gmail account aanmaken? Klik hier: Klik. Succes ermee. EDIT: Sorry, ik had het verkeerd begrepen. Groeten BaasBart Bewerkt: 9 juli 2006 door BaasB Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Hotmail heeft een soort van beveiliging op haar dienst gezet zodat je het niet kan gebruiken in een Client- programma zoals: Outlook Expres. Je kan dit alleen gebruiken als je betaald voor Hotmail denk aan een: Plus+ pakket. Ik denk niet dat je er voor wilt betalen, want het bedraagt volgens mij: €30 per jaar. Om dan alleen je email in Outlook Expres te krijgen lijkt me een beetje overdreven. Er zijn volgens mij wel andere programma's waar je wel je hotmail op kan checken. Namelijk; Thunderbird van Mozilla (FireFox). Hiermee kan je volgens mij wel een hotmail acount bekijken zonder dat je er extra geld voor hoeft te betalen. Je vind Thunderbird 'hier' druk op de download voor Windows het programma zal nu gedownload worden. Als je het geinstaleerd hebt, start je Thunderbird het op en zul je een scherm zien wat een beetje lijkt op Outlook Expres. Alleen dit is een veel krachtiger programma, dan Outlook. --- Hoe instaleer je een Hotmail acount op ThunderBirds: Als je het programma ThunderBird op de computer hebt staan start je het op. Je gaat als eerst naar Het tabblad Options en vervolgens kies je: Acount Settings. Ik heb even een voorbeeld gemaakt van wat je in deze stap moet doen klik daarvoor 'hier'. Je krijgt dan een soort menu te zien; klik dan ergens links onder op; Add Acount.. Je zal dan 'dit te zien krijgen je klikt gewoon op: Next. Als je op Next geklikt hebt zal je wat informatie moeten invullen je kan 'hier' zien wat je moet invullen. Nu moet je weer op Next klikken en je zal de server van Hotmail in moeten vullen; volgens mij is dit pop.hotmail.com, maar dat weet ik niet zeker. Als het dus het eersder genoemde adres is moet je 'dit' invullen en vervolgens weer op next klikken. Nu zul je een scherm te zien krijgen waar je de gebruikersnaam van je Hotmail acount in moet vullen bijvoorbeeld Klaas wat normaal Klaas (at) hotmail DOT com zou zijn. Je laat dus het: (at) hotmail DOT com gedeelte weg. Hier kun je het beter zien. Nu moet je nog maal het echte email adres invullen en op next te drukken en je bent klaar, kijk ook 'hier'. Als je de mail wilt ontvangen moet je op Get Mail drukken en eventueel een geselecteerde mail. Zoals je ziet staan hieronder Thumbnails van de screens die ik gebruikt hebt zo kun je het nog even rustig na- kijken. Ik ben er zonet achter gekomen dat pop.hotmail.com/nl niet de pop srver is weet iemand mischien deze server, want dan helpen we ZOrange wel uit de brand. Bewerkt: 9 juli 2006 door SummerBase Reageren
ZOrange Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Ik bedoel een prog. Geen andere provider. @summerbase: ja dat mag je doen als je wilt! Bewerkt: 9 juli 2006 door ZOrange Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.