mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Hey, Ik heb een probleem: M'n boxen kraken als ik een spel speel. Het ligt zoiezo niet aan mijn boxen, want die zijn net nieuw (omdat ik dacht dat het aan mijn vorige boxen lag, en omdat het ook zo is met koptelefoon) Weet iemand hoe dit komt en wat eraan kan doen? Greets, Mickey Reageren
ikt Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Steek de stekkertjes er goed in. En zorg dat de draden niet tegen metalen voorwerpen komen. Reageren
Argon Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Steek de stekkertjes er goed in. En zorg dat de draden niet tegen metalen voorwerpen komen. Is het heel de tijd of gewoon even, als het even is kan het vaak zijn dat de electriciteit slecht gelegd is en als je het licht uit doet je een kraakje hoort. Als het de hele tijd is dan heb ik de vraag voor je of het alleen in een spel is of altijd als er geluid is. Reageren
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Het blijft de hele tijd zo, en raar genoeg is het alleen in het spel. Greets, Mickey Bewerkt: 9 juli 2006 door mickey Reageren
SamShine Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Is je geluidskaart krachtig genoeg voor de spellen die je speelt? Daar kan het namelijk ook aan liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.