Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist niet waar ik dit moest neerzetten dus.

Ik hoorde net op k-dst `They are many aliens in our country, the most of them live in san andreas`.

misschien zijn er toch aliens?

waarschijnlijk zal dit wel weer niks zijn

Geplaatst:

Dit zeggen ze alleen om je op dit soort gedachten te zetten (denken dat er aliens in het spel zitten). Het is grappig maar ze zitten niet in het spel, anders waren ze allang al gevonden. Vele Gta San Andreas spelers hebben het spel van boven en van onderen bekeken en overal gezocht naar dit soort dingen, alleen niemand heeft wat gevonden. Omdat ze area 51 in het spel hebben gezet wat ook in het echt bestaat, dan hebben ze expres dat soort leuke dingen in het spel toegevoegt om je een beetje in het sfeer te houden van aliens, ufo's, monsters etc.

>>> Door .levi.: Dit is geen easteregg. Verplaatst naar Gta Sa General.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Ze zeggen ook namenlijk op die zender dat er -zoveel- illegal aliens in hun land zitten. Of hoe wel: dat er wel zoveel illegale "buitenstaanders" zijn. Dus mensen die illegaal 't land binnen zijn gekomen. Dus ook wel allochtonen/ buitenlanders/ immigranten. Later zeggen ze ook dat ze ze uit hun land willen verbannen. Als het geval was dat het dan over "echte" aliens ging was het wel wat anders gebracht denk ik.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

maar in de jaren waar het zich afspeelt dachten ze dat er aliens waren ( al die hippies enzo) daarom hebben ze het er ingestopt als een soort grap...

Geplaatst:

Het is wel een grap, het heeft alleen niks met buitenaardse dingen te maken. Jullie kunnen gewoon geen Engels. Het is een reclame en in die reclame hebben ze het over dat allochtonen (aliens) in San Andreas verwend zijn en dat ze hun minder goed moeten behandelen omdat ze toch al blij zijn om daar te mogen wonen, en dat ze anders zo als de rest van de Amerikanen de hele dag bier gaan drinken en voor de tv gaan zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...