Jump to content

f*cking-faggio :duh:

Recommended Posts

Geplaatst:

ghallo alweer :cya:

ik probeer de faggio te modden, en heb op internet stuk of 5 a 6 mods ervoor gevonden op verschillende websites, maar telkens als ik er 1 inzet met SAMI dan crasht mn game, of tijdens het laden van mn save, of als de Faggio bij mij in de buurt neigt te komen!!! en jah, ik installeer maar 1 tegelijk :bonk:

is de faggio dan gewoonweg niet te modden???

ik hoor (0f lees) het graag...!

:cya::klap::cya:

Geplaatst:

Yo :cya:

Dit soort dingen instaleer je niet met de SA mod installer, althans ik raad het af.

Car mods zijn relatief kleine mods en zijn dus makkelijk te instaleren met IMG Tool 1.3/2.0 en Multi IMG(Nederlandse versie van de IMG Tool gemaakt door Jarno) hoe je dit moet doen is hier in de tut van Eclipse te lezen: -klik-

Succes ermee. :)

Geplaatst: (bewerkt)

en moet ik met IMG Tool 2.0 dan delete, extract of replace doen??? want ik las ooit es ergens dat dat ook nog verschil uitmaakt!?!

Bewerkt: door Chronicler
Geplaatst:

Delete is verwijderen (logisch), Extract is ergens opslaan en replace is vervangen alleen raad ik dit af omdat het

soms voor bugs kan zorgen. Je moet dus eerst de orginele bestanden verwijderen met delete. Vervolgens

kies je voor add om de gemodde bestanden toe te voegen. Als laatste doe je rebuild archive.

Nu moet het werken. Veel succes er mee :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...