Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey als je tuuterd naar een hoer en dan zegt ze honey money maar hoe moet je haar in de aoto krijgen

voor de ps2

Geplaatst:

Als je een hoer in een auto wilt hebben, dan moet je positief antwoorden. Volgens mij is dat het analoge stick naar boven. Naja, rechtboven in je scherm staat wel hoe je positief en negatief kunt antwoorden. Als je dan de hoer in je wagen hebt, rijd dan naar een onbekend stuk met weinig mensen. Parkeer daar dan de wagen en ga je iets leuks doen met de hoer.

Je komt zeker uit Friesland? :puh:

Geplaatst:
heey als je tuuterd naar een hoer en dan zegt ze honey money maar hoe moet je haar in de aoto krijgen

voor de ps2

naar rechts pijltje is okee en naar links is nee bedankt!! :D

Geplaatst:

Ik had ook een vraag. Ik moet in Las Venturas nog de missies Saint Mark's Bistro en Breaking the Bank at Caligula's. Ik kan ze alleen nog niet vinden. Ik heb het vliegtuigicoontje niet gedaan en de missie van Zero met het kleine vliegtuigje in de vorige stad. Maar volgens mij zijn deze niet verplicht om verder te gaan of wel? Weet iemand de reden dat ik nog geen nieuwe missie kan kiezen.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had ook een vraag. Ik moet in Las Venturas nog de missies Saint Mark's Bistro en Breaking the Bank at Caligula's. Ik kan ze alleen nog niet vinden. Ik heb het vliegtuigicoontje niet gedaan en de missie van Zero met het kleine vliegtuigje in de vorige stad. Maar volgens mij zijn deze niet verplicht om verder te gaan of wel? Weet iemand de reden dat ik nog geen nieuwe missie kan kiezen.

Dat vliegtuigicoontje staat voor de vliegschool, die moet je wel doen. Dus de vliegschool moet je afmaken wil je weer nieuwe missies krijgen. Waarschijnlijk staan die vliegmissies in connectie met de missies die jij nog moet doen. De Zero missies kun je gewoon laten staan, deze zijn niet voor de storyline maar wel voor de 100%.

Het kan ook zo zijn dat je nog gebeld moet worden, voor Breaking the Bank at Caligula's, heb je een key-card nodig van je vriendin Millie. Die krijg je als een een relatie van 35% met haar hebt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Die key-card heb ik gekregen. Toen kon je haar huis binnen en de card ophalen. Dat vliegtuigje moet ik dus nog doen. Zou iemand die voor mij willen doen? Ben geen held in vliegen met vliegtuigen.

Geplaatst: (bewerkt)
Die key-card heb ik gekregen. Toen kon je haar huis binnen en de card ophalen. Dat vliegtuigje moet ik dus nog doen. Zou iemand die voor mij willen doen? Ben geen held in vliegen met vliegtuigen.

Savegame aanvragen kun in het speciaal bestemde topic daarvoor doen, die vind je >hier<. Vergeet niet je savegame te uploaden dit kan via jou persoonlijke bijlagen.

[Als je een bericht gaat posten en je scrolt tot aan de smilies onderaan zie je als het goed is bijlagen staan, en daar naast 'bladeren' klik op bladeren en zoek je savegame. Klik daarna op 'deze bijlage toevoegen'.]

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Dat vliegtuigje is niet de vliegschool hoor -Matthijs-. De vliegschool wordt op de kaart aangegeven als een rode S. Dat vliegtuigje betekend dat je nog 4 missies moet doen voor meneer 'The Truth' en meneer 'Mike Toreno'. Deze missies zijn: N.O.E., Stowaway, Black Project en Green Goo. Hier vind je informatie over alle 4de missies. Als je deze vier missies hebt gedaan krijg je een telefoontje om 'Saint Marcs Bistro' te starten. Succes :cya:

(Kleine aanvulling & verbetring op -Matthijs-)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...