saboy Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik geraak niet voorbijd emissie suply line ik probeer het al super lang
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik geraak niet voorbijd emissie suply line ik probeer het al super lang Dit is opzich een moeilijke missie, dit is waarschijnlijk de eerste keer dat je vliegt. Je moet proberen achter het voertuig telanden waar die mensen inzitten. Als je erachter bent geland duk je de schietknop in en houd je net zoalgn in totdat het voertuig explodeerd en de mensen doodzijn. Stappen ze uit, schiet die dan neer. Herhaal dit 5x. Lukt dat niet? Dan helpt dit misschien wel. Speel gewoon alle San Fierro en Dessert missies uit. Als je al deze missies hebt gehaald kom je bij de missie Learing to Fly. (De Zero missies zijn niet nodig om het volgende eiland te berijken) Dat is de vliegschool, daar leer je vliegen. Als je dan al deze missies van de vliegschool gehaald hebt, dan kun je goed vliegen. Keer dan terug naar San Fierro om de missie Supply Lines van Zero te halen. Je hebt nu zoveel ervaring dat je makkelijk kunt vliegen naar de doelen om die doelen te vernietigen. Je kunt het eventueel ook een vriend laten doen, omdat deze misschien veel vliegervaring heeft op de PS2. Maar natuurlijk zelf halen is leuker, succes jongen!
Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Ik heb wel wat tips voor je: - Bij het dichtsbijzijnde busje en bmx moet je één keer schieten en de couriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. - Land vlak achter de couriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de couriers snel vernietigd. - Je moet wel goed kunnen vliegen. Zo niet, oefen dan nog wat me een Rustler, daar zit ook een mitrilleur op. Hoop dat het lukt . Succes . EDIT: Ruurd was me voor . Bewerkt: 9 juli 2006 door italia_juju
saboy Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 kheb het geprobeerd maar mijn brandstof verminderd wel erg snel. is er niets omd at tegen te houden of pom te zpogen dat het traag verminderd??
De Huib Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 als je op goede hoogte bent kun je gewoon je gas loslaten, dan blijf je op de zelfde snelheid vliegen zonder dat het brandstof kost, je kunt het met een kwart tank uitspelen
saboy Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 mùaar ik ontplof altijd en wete ook niet waarom ook al heb ik nog brandstof
Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 mùaar ik ontplof altijd en wete ook niet waarom ook al heb ik nog brandstof De mannetjes schieten op jou, probeer ze te ontwijken en neer te schieten.
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 mùaar ik ontplof altijd en wete ook niet waarom ook al heb ik nog brandstof Ik denk dat je dan teveel tegen gebouwen opbost, voor beginnende vliegers is het ook moeilijk onder de knie te krijgen. Ik wil je wel even wat tips meegeven: Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijd dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen. Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen. De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege. Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer. Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen.
Recommended Posts