Jump to content

[PREVIEW] Office 2007

Recommended Posts

Geplaatst:

Office 2007 beta 2 is vrijgegeven voor Beta testers.

Word 2007

Ik vertel even in het kort nu wat er met Word 2007 mogelijk is door middel van het typen in Word:

post-1-1152456542_thumb.jpg

Zoals je ziet kan je in 1 klik een afbeelding een fotolijstje geven of een ander effect.

Office 2007 zit gratis bij het tijdschrift PCM, maar is ook te downloaden op de website van Microsoft.

Persoonlijk vind ik Office 2007 een echt groote verbetering qua interface en werkwijze. Alles is nu veel duidelijker en werkt stukke sneller.

Echter heb je voor Office 2007 wel een zware PC nodig en functioneert het waarschijnlijk op een PC van 4 jaar en ouder zeer slecht.

Andere Office programma's volgen later op dezelfde wijze.

Geplaatst:

PowerPoint 2007

PowerPoint is ook geheel vernieuwd. Het ziet er stukke beter uit. Tevens hebben alle Office 2007 programma's de mogelijkheid om direct nieuwe templates en ontwerpen van het internet te downloaden via een mooie ingebouwde functie. Hierdoor heb je altijd een goed ontwerp voor bij je presentatie.

post-1-1152457785_thumb.jpg

Geplaatst: (bewerkt)
Zit ie ook bij Vista (wanneer die uit komt)

Ik denk het niet, Windows® heeft eigenlijk naar mijn weten Office nooit bijgeleverd.

Alleen de afgezaagde dingen als WordPad e.d. zullen er denk ik wel weer bij zitten.

Ik denk dan toch dat je Office gewoon in de winkel zal moeten kopen, zoals altijd. ;)

@Joriz: Zou je mischien de presentatie die je hebt gemaakt met PP willen posten, al is het alleen maar voor de lol.

Ziet er goed uit trouwens je previews, mischien wat kort maar wel duidelijk. :)

Mijn complimenten. _O_

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Vista (beta 2) en Office 2007 zit er niet bij!

Hieronder volgt een uitgebreid stukje over office 2007 ;)

Office 2007

1.systeemeisen

Office 2007 heeft eigenlijk wel een Pentium IV of gelijkwaardige processor nodig, en met 256 MB Ram geheugen zit je goed, LET OP! Windows XP is vereist!

2.Ribbon

De meest opvallende vernieuwing is toch wel Ribbon (de nieuwe interface)

Ribbon vervangt de menu- en werkbalken, de Ribbon toont altijd alleen de functies die u op dat moment alleen kunt gebruiken. Bovendien de knoppen zijn geen vage iconen meer maar duidelijke knoppen, u hebt zo een veel makkelijker overzicht ;)

3.Galleries

De Galleries zorgen voor een nieuwe manier van werken. het is niet meer van belang welke functies u allemaal nodig hebt, je selecteert meteen het eindresultaat. een belangrijke gallerei is Styles in Word. Typ eerst een stuk tekst en klik dan op een van de stijlen in de sytles-gallerie. Met de pijlen rechts kunt u omhoog en omlaag bladeren door de stijlen, met de pijl rechtsonder kunt u een andere verzameling stijlen selecteren.

4.Live Preview

Live Preview toont het effect van eeen verandering in een document voordat je een defenitiefe keuze maakt. je ziet dus meteen of het is wat je zoekt . Live Preview werkt alleen voor de opmaak in gallerie.

Meer (veel meer) komt binnenkort! ;)

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Ik heb office 2007 beta 2 er ook opgehad. De veranderingen zijn echt enorm maar nu bestuurt het zich veel makkelijker, sneller en fijner. Ik had wel gehoopt op wat nieuwe word-arts :*D .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...