Jump to content

missie hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

zou er iamand van jullie mij kunnen helpen.

zit weer vast op een missie de missie house party en just bisines .

kan iemand mij daardoor helpen met een saved game er mogen ook cheats gebuikt worden.

en is het ook mogelijk om een 100% saved game te helpen .

zou ook graag een andere auto hebben maar hoe zet ik die in het spel het is den chrysler 300C

help mij AUB

thanks executioner

GTASAsf4.b

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal je helpen:

Als je een als je een auto in het spel wilt zetten kan je dat met IMG-Tool 2.0 doen of met San Andreas Mod Instaleren (SAMI) ik raad SAMI aan omdat dit gemakkelijker en sneller is dan IMG-Tool, SAMI kan je hier downloaden. Als je SAMI opstart moet je op Instal Mod drukken, dan moet je de locatie van de gedownloade mod opzoeken (de plaats waar je hem opgeslagen na het downloaden) dan moet je een paar keer verder drukken, dat is allemaal niet zo moeilijk , dus ik zou dat eerst eens proberen.

Je kan ook IMG-Tool proberen, deze kan je hier downloaden, een lid van dit forum heeft een uitgebreide tut over het gebruiken van dit progamma geschreven, hiervoor moet je hier kijken, lees dat goed door en ga dan te werk.

Als je over deze dingen nog vragen hebt stel je ze hier maar!

Zo te zien heb je Versie 2 van het spel, daarom heb ik ook een versie 2 savegame voor je opgezocht. Je kan hem hier downloaden.

Gegevens:

100% completed and maxed money !!

Girls dated 100%.

Territories 100%.

Maxed Skills.

Er zijn geen cheats of trainers voor deze savegame gebruikt.

Je zet hem in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files.

Ik raad je aan om je spel te downgraden, dit heeft als voordeel dan je kan modden, meer savegame's kan downloaden en meer, het maakt verder niets uit aan het spel. Bekijk dit topic voor meer info, als je je spel wilt downgraden moet je deze patch hebben.

Mission Passed: House Party

Ik heb de missie zonder cheats of mods uitgespeeld, er is verder niks bijzonders gebeurt/veranderd tot betrekking van de verhaalijn. Ik heb gewoon alle mannetje's gedood en toen eindigde de missie. Als beloning heb je respect gekregen.

Mission Passed:Just Bisiness

Ook deze missie heb ik zonder cheats of mods uitgespeeld, dit is een erg leuke missie dus ik heb een paar screens voor je gemaakt:

Big Smoke en ik hebben alle mensen in het gebouw vermoord en slaan nu te vlucht op de moter:

screenshot9720061753229844gu.th.jpg

De achtervolging:

screenshot9720061754402340wx.th.jpg

Mooi moment:

screenshot9720061754567505ke.th.jpg

Nog een leuk moment:

screenshot9720061756106096ml.th.jpg

De savegame zit in de bijlage.

Hopenlijk heb je wat aan me hulp gehad, en veel succes met je volgende missie's

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

bedankt typhoon

en kan ik zelf ergens saved games vinden die ik gewoon in mijn map moet plaatsen die werken want de saved games die ik al gevonden heb die starten bij mij van in het begin of bestaad er een progje die die saved games kan aanpassen zo bij mij wel werken.

Geplaatst:
bedankt typhoon

en kan ik zelf ergens saved games vinden die ik gewoon in mijn map moet plaatsen die werken want de saved games die ik al gevonden heb die starten bij mij van in het begin of bestaad er een progje die die saved games kan aanpassen zo bij mij wel werken.

Ja dat bestaat, download >deze< patch. Die zorgt ervoor dat GTA word gedowngrad en dat houd in dat je dan kan modden. Daarna raad ik je aan naar >deze< site te gaan om je savegames te downloaden. De savegames moeten in de map GTA San Andreas User Files, die bevind zich in de map Mijn Documenten.

Die site die ik je gaf is speciaal voor savegames voor V1, zorg er dus voor dat je eerst de patch hebt geïnstaleerd.

Geplaatst: (bewerkt)

BEDANKT voor jullie hulp mannen ga het zeker allemaal eens testen

Bewerkt: door executioner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...