NandroDavids Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Sinds gisteravond stuit ik op de volgende foutmelding als ik me wil aanmelden op MSN: Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw.Klik op de knop 'Probleemoplossing' als je ons het probleem wilt laten oplossen. 80048820 Logischerwijs klik ik op de knop 'Probleemoplossing', en dan verschijnt het volgende menu: Ik heb nu al 20 keer geklikt op 'Herstellen' en 'Opnieuw starten', maar MSN doet het nog steeds niet. Weet iemand wat ik moet doen...? Reageren
Svenie Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dit probleem heb ik ook al enkele keren gehad. Ik wachte gewoon enkele minuten (10min) en probeerde het dan nog eens opnieuw. Na die 10 min wachten, werkte alles gewoon weer perfect. Dus ik zou zeggen even wachten, en blijven proberen. Veel succes. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dit probleem heb ik ook al enkele keren gehad. Ik wachte gewoon enkele minuten (10min) en probeerde het dan nog eens opnieuw. Na die 10 min wachten, werkte alles gewoon weer perfect. Dus ik zou zeggen even wachten, en blijven proberen. Ik zit hier zoals gezegd al sinds gisteravond mee. Ik ben nu al een half uur constant aan het aanmelden, maar hij blijft maar die foutmelding geven... Is er echt geen oplossing voor? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Misschien MSN even opnieuw installeren? Reageren
Goliat Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Waarschijnlijk blokt of Norton(die blokt namenlijk alles wat het blokken kan ) of Firewall MSN Messenger. Pas Norton dus aan, wat betreft Messenger. En schakel Firewall een uit en vervolgens weer aan, ik vermoed dat Firewall niet aangepast is aan messenger. Als je nu wilt MSNen dan raadt ik je gewoon aan mocht het nog niet lukken om windows messenger te gebruiken of MSN Messenger 6.2 het is mogelijk dat die niet door Firewall of Norton worden geblokkeerd. Succes ermee. Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ditzelfde probleem heeft mijn zusje gehad, we hebben het ook 20 keer geprobeerd maar hij wou niet aanmelden, mijn email en van vriendinnen deden het wel, maar die van haar niet. We hebben niet veel verstand van Firewall spul enzo, maar zij heeft een nieuw msn adress aangemaakt, en haar contactpersoon lijst geimporteerd in haar nieuwe, zodat ze alle contactpersonen nog had. Maar je moet die lijst dan wel hebben opgeslagen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik zit inmiddels achter een ander PC, en hier doet MSN Messenger het gewoon weer keurig. Ik durf het eigenlijk niet aan om met de opties van Norton en de Firewall te gaan spelen, want waar ik het over had was op m'n broers PC. Ik wacht dus maar rustig af tot die thuis is, en dan laat ik hem er wel naar kijken. Zo lang kan ik wel achter deze PC. In ieder geval bedankt voor de hulp... Reageren
Samurai Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ga eens naar start>configuratiescherm>software lijst> MSN messenger>herstellen Misschien werkt dit. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Stekkertje internet er uit halen en opnieuwe er insteken en opnieuw proberen werkt bij mij wel. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Wat voor Firewall heb je? Kijk eens bij de instellingen van de firewall, en zoek bij de instellingen naar uitzonderingen/exeptions. Daar kan je instellen welke programma's je firewall moet doorlaten/accepteren. Staat msn messenger er niet tussen moet je even plaatsen. Heb je dat gedaan dan weet je firewall dat hij msn messenger niet mag blokkeren. Edit: ik lees net dat mijn post wel erg veel op die van Goliat lijkt. :$ Bewerkt: 10 juli 2006 door RonaldVC Reageren
Bongo Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik had ook wel eens zo een soort probleem, dat probleem had ik bij msn 7.5 Dus had ik weer msn 7.0 geinstaleert en hij deed het gewoon weer alleen weet ik niet of het daar aan gelegen had. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Meestal ligt MSN er dan helemaal uit, je moet dan gewoon 10 a 15 minuten wachten. Daarna kun je meestal wel weer inloggen. De fout ligt toch altijd wel van MSN, vaak ligt het niet aan je PC zelf. Reageren
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Misschien heb je ZoneAlarm, en dan heb je niet op Allow geklikt meerop die andere!! Reageren
kadee Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik zit ook al maanden met dat probleem van NandroDavids ik heb het al maanden geprobeerd maar msn gaat nog altijd niet op deze pc Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Dan moet je het eens opnieuw downloaden en installeren denk ik..? Normaal gesproken moet MSN het op elke Computer doen, toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.