Jump to content

Vliegmissies (vliegtuigicoon)

Recommended Posts

Geplaatst:

Airstrip Missies

[ ] N.O.E.

[ ] Stowaway

[ ] Black Project

[ ] Green Goo

Zou iemand voor mij deze kunnen halen? Alvast bedankt

GTASAsf2.zip

Geplaatst: (bewerkt)

N.O.E. - Passed!

Ik heb de missie: 'N.O.E.' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows (Vliegveld) dit ligt in de Desert. Als je bij Verdant Meadows (Vliegveld) bent aangekomen moet je in het rondje stappen bij de Rustler. De missie: 'N.O.E.' zal starten en Toreno komt je vertellen dat je naar Angel Pine moet vliegen. Daar moet je een aantal goederen boven het dorp droppen, want een aantal mede werkers van Toreno hebben dat met spoed nodig. Jij bent hun helpende enige helpende hand en je moet daarom ook met de Rustler naar de medewerkers vliegen om de goederen af te leveren. Stijf op vanaf Verdant Meadows en vlieg naar de Big Ear (Die grote Sataliet) en vervolg zo je weg naar het vlieg. Als je daar bent aangekomen vlieg je naar San Fierro Airport. Dan ga je via de Snelweg oftwel de weg op palen Richting Angel Pine. Onderweg zal je een bouwplaatst tegen komen als je die tegenkomt zit je goed, ga dan naar rechts en als het goed is ben je nu in de buurt van Mount Chilliad (Die hoge Berg). Vlieg dan naar het Rondje en je zal de goederen boven Angel Pine droppen. Nu moet je weer terug vliegen langs de weg waar je via de heen weg ook langs kwam.

Dit is dus één van de beste manieren om deze missie te halen, want veel mensen hebben er nog duidelijk moeite mee. Ik denk dat dit komt, omdat ze door het bos vliegen en je weet eht bij een bos moet je niet wezen met een vliegtuig. Over het open water is veel makkelijker en veiliger en het kan je natuurlijk een hoop tijd schelen. Qua falen, maar dan nog iets leer van te voren ook goed de Rustler te besturen. Probeer anders de oefeningen in de Vliegschool. Ze zeggen altijd oefening baart kunst, en dat is ook zo.

Beloning:$15.000

Stowaway - Passed!

Ik heb de missie: 'Stowaway' gedaan zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je een vliegtuig laten exploderen in de lucht. Je moet bij het opstijgen erin glippen. Dit doe je met een motorfiets. Je rijd langs de zijkant van de patrioule, je gebruikt het motor truc'je. Die luid: Pijltje omhoog (^) in een snelle beweging achter elkaar in drukken. Zo ga je sneller, wat tot het gevolg kan wezen dat je sneller in het vliegtuig zit. Éénmaal in het vliegtuig moet je de bewakers neer-slaan. Niet schieten anders zal de brandstof tank exploderen. Dan loop je naar achter en jat je een parachute van een bewaker plaatst de bom en springt uit het vliegtuig. Dan land je veilig op de grond en is de missie gehaald.

Beloning: $20.000

Black Project - Passed!

Ik heb de missie: 'Black Project' gehaald zonder cheats en/of mods. In Aera 69 dat ook wel de Legerbasis in de Desert genoemd word is een groot project in ontwikkeling. Het is een Jetpack waarmee je kan vliegen vliegen met een soort voertuig dat je op je rug kan binden. The Truth neemt je mee naar Area 69 (Legerbasis) en zet je daar af om de Jetpack te stelen. Je moet een soort strategie bepalen om binnen te komen, het is relatief rustig op het terein, maar zorg ervoor dat je in het donker blijft. Er draaien om de haverklap zoeklichten heen en weer zorg dus dat je in een zoek licht komt, want dan ben scieten ze op je. Neem bij voorbaad de hurkstand in zo kan je als je de rechtermuisknop ingedrukt houd een onverwachtse koprol naar links/rechts maken. Je gaat in de Hurkstand door middel van de knop: C. Je moet proberen zo snel mogelijk naar binnen te sluipen. Je moet dan ook zo snel mogelijk ongezien naar het Schakelhuisje om te poorten op te zetten zodat je naar binnen kan. Wil dat nog niet lukken ga dan naar een luik wat dan ook wel aangegeven word op de Radar schiet het kapot en je kan via een lucht pijp naar binenn sluipen. Als je eenmaal binnen bent gekomen kun je beter direct naar rechts rennen want daar is een kogelvrij vest en een groot en sterk geweer. Maak je weg naar de medewerker met het pasje voor het geheime project. Schiet hem neer en pak het pasje. Ga in de rode cirkel staan je zult nu het pasje door de deur halen je zult nu toegang krijgen tot die 15 miljoenen project. Op de trappen staan allemaal bewakers knal ze af met je sterkste geweren zoals een M4 of een Sniper Rifle, want deze zul je in deze missie niet meer nodig hebben. Als je eindenlijk beneden bent aangekomen moet je de Jetpack pakken en vliegen naar een plek ergens in de Desert hier wacht the Truth op je. Als dat gedaan hebt is de missie gehaald, rijd nu terug naar de Verdant Meadows (Vliegveld) om aan de volgende missie: 'Green Goo' te beginnen.

Ik heb ook nog een aantal tip's voor deze missie. Voordat je aan deze missie begint kun je beter een M4 aanschaffen hij kost een paar centen, maar als je binnen 2 á 3 schoten je tegenstander vermoord kan het aardig meevallen. En tevens pak je tientallen geweren op tijdens de missie. Die kan je makkelijk gebruiken in vervolg missies, neem ook een Kogelvrij- vest mee. Dit kan er voor zorgen dat je bijvoorbeeld het net te een bepaald gedeelte van de missie haalt. Je kan tijdens de weg naar de Jetpack ook kogelvrije- vesten halen en hartjes om de Health weer aan te vullen.

Beloning: Geen

Green Goo - Passed!

Ik heb de missie: 'Green Goo' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je met het Jetpack naar een trein vliegen daar moet je een aantal kisten op slopen. In één van de kisten zit iets speciaals, maar pas wel op er zitten bewakers op de trein dus een kogelvrij- vest en een grote lading aan wapens is wel genoeg. Dan moet je ook goed kunnen vliegen met de Jetpack. Ik zal hieronder de Besturing opschrijven die geld voor de Jetpack. Als je dan het speciale hebt gevonden in ééns van de kisten moet je het afleveren bij The Truth als je dat gedaan hebt zal je de missie halen. En dan zal er ook een Asset op het Vliegveld verschijnen, hier kun je om de zoveel dagen geld ophalen. Je hoeft alleen maar over de Asset te lopen om het geld te ontvangen, maar er moet natuurlijk wel geld zijn.

Beloning: $20.000, Asset

---

Naar links zweven: A - - - - - Naar voren zweven: W - - - - - Omhoog: Spatie

Naar rechts zweven: D - - - - Naar achteren zweven: S - - - Omlaag: Linker Shift

Deze missies zijn gehaald zonder cheats en/of mods. Ze zijn ook behaald op een Versie1 save-game van San Andreas. De Savegame zit in de bijlage, veel plezier/succes met de vervolg missies. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Lukt het? :)

Danke schon! Super!

Bewerkt: door FCTBjorn

Iemand nog zin in Saint Mark's Bistro. Alles lukt me behalve het landen met het vliegtuig.

GTASAsf2.b

Bewerkt: door FCTBjorn

Saint Mark's Bistro - Mission Passed!

Beloning: $20.000,-

- + Respect

De savegame zit onder de bijlage heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

--------

En je had moeite met landen? Misschien kun je hier wat mee: Probeer altijd recht op de landingsbaan te komen, daarmee bedoel ik niet dat je in het wildweg ergens moet landen. Het beste is om recht op de baan af te komen. Druk dan op de 'S' je gaat langzamer vliegen, klap dan je wielen in. Als je denkt dat je te schuin op de baan komt druk je even op 'T' en druk je een paar keer op 'S'. Als het goed is moet het dan een prachtige landig worden, goed oefenen!

Bewerkt: door -Matthijs-
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...