gike Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 hey ik heb een vraagje zal het mogelijk zijn om gta vc naar gta lego city over kunnen zetten zo ja willen jullie die dan alstublieft maken dit is alvast een filmpje ervan http://video.google.com/videoplay?docid=74...q=gta+lego+city en als je botst dat je auto gewoon kapot is dus total loss alvast bedankt en ik heb dit nagevraagd en als de mod gemaakt kan worden is dit legaal Reageren
gike Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 heeft dan echt niemadn zin om mij te helpen Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 gike, je mag niet dubbelposten. En ik zou trouwens gewoon even afwachten, want in dit soort topics komen lang niet zoveel mensen als in bijv. GTA SA General. Bij mij duurt het ook altijd een tijdje. Reageren
gike Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 bedankt dan zal ik wel even wachten Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 hoe wil je het hebben? dat de hele stad van lego word? Dat is verschrikkelijk veel werk, ook moet je kunnen 3d moddelen en texturen. wil je de autos uit elkaar laten vallen (bv) dan is het werk wat simpeler, gewoon de collision damage multiplier in de handling aanpassen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik ken dat filmpje al lang, en ze zijn er al mee bezig dus... Reageren
Jarno Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik ken dat filmpje al lang, en ze zijn er al mee bezig dus... Wie zijn "ze" als ik vragen mag? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik ken dat filmpje al lang, en ze zijn er al mee bezig dus... Wie zijn "ze" als ik vragen mag? Ik denk de mensen die de LEGO-Stad met lego hebben gebouwd. Waarmee zijn ze lang bezig? Met het bouwen van een stad met legosteentjes, of modden met 3d-lego stenen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.