Jump to content

Help,kom niet verder


Mar_1977

Recommended Posts

hoi allemaal,

ik had een vraag. Ten eerste hoe kan je met je auto over het water rijden. ik heb de code maar die werkt niet, ik verzuip telkens. En ik had nog een vraag. Ik wil verder komen,maar bij elke brug staan er borden of is het afgezet, ik kan er niet langs. weet iemand en hoe ik toch langs die afzetting kan komen, of weet iemand een andere manier om door heel vice city te rijden, ik weet het zelf niet. Kom er niet uit,als iemand mij kan helpen, dan zou ik dat erg fijn vinden.

alvast bedankt!

Mar

Link to comment
Delen op andere websites

hoi allemaal,

ik had een vraag. Ten eerste hoe kan je met je auto over het water rijden. ik heb de code maar die werkt niet, ik verzuip telkens. En ik had nog een vraag. Ik wil verder komen,maar bij elke brug staan er borden of is het afgezet, ik kan er niet langs. weet iemand en hoe ik toch langs die afzetting kan komen, of weet iemand een andere manier om door heel vice city te rijden, ik weet het zelf niet. Kom er niet uit,als iemand mij kan helpen, dan zou ik dat erg fijn vinden.

alvast bedankt!

Mar

Die code heet: SEAWAYS. Ik geloof dat hij het bij mij ook wel eens niet deed. Ga naar een kleine meertje toe en probeer de cheat. Rij voorzichtig de kant van het water op als de cheat het doe komen de banden plat op de grond, lukt het niet probeer de cheat weer. Zo ging dat bij mij.

En er is iets om heel Vice City door te 'crossen'. Het simpelste is dan om een 100% savegame te downloaden. Die vind je >hier<. Na het downloaden moet je hem eventueel uitpakken. Dan zet je het bestand in je GTA Vice City User Files. Die vind je in de map: 'Mijn Documenten.' Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Mar_1977,

Ten eerste heet ik je van harte welkom op het forum. Ik geef even antwoord op je eerste vraag. Je kunt door het typen van de cheat seaways met een auto op het water rijden. Zie voor meer cheats deze link.

Ik wil je even een vraag stellen. Hoe ver ben je met Vice City? Als je niet verder bent gekomen dan de missie Phnom Phen '86 dan zijn alle bruggen dicht. Pas na het halen van de missie Phnom Phen '86 gaan alle bruggen open. Deze bruggen zijn dicht door de orkaan Hermione. Als je de missie Phnom Phen '86 hebt gehaald dan blijkt dan de orkaan Hermione Vice City niet heeft bereikt.

Edit : -Matthijs- was me al voor.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Raar dat de code het niet doet, de code op de pc is seaways, op de PS2 is het Right, R2, Circle, R1, L2, Square, R1, R2 en op de Xbox is het RIGHT, BLACK, B, R, WHITE, X, R, BLACK.

Het feit dat de bruggen nog niet open zijn komt doordat er een orkaan op de wateren van Vice City woedt, na de missie Phnom Phenh '86 gaan deze bruggen open.

EDIT: te laat

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet er wel ff bij zeggen dat ik de ps2 versie van vice city heb. ik kom niet echt heel ver. Ik zit vast of ik ben niet erg goed. Ik kan of die mannen niet beschermen, gaat altijd wel eentje dood, en die met die helicopter en de bommen lukt mij ook voor geen meter. dus ik ben niet erg ver, en het zou erg helpen als ik over het water kan rijden. als iemand mij kan helpen met de ps2 versie, wederom heel graag,

groetjes mar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wel een trucje waardoor je makkelijk naar de andere kant van Vice City kunt gaan, zonder mods, cheats of wat dan ook: *KLIK*.

En ik begrijp dat je de missie met de helikopters, 'Demolition Man', niet echt lukt. Hier heb ik ook wel een handige tip voor: Vermoord door middel van de rotorbladen van je helikoptertje de bouwvakkers en de bewakers. Zo heb je geen last van hun, en kun je rustig de bommen plaatsen.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je die missie Guardian Angels van Juan Cortez en die andere missie waar je het over hebt is Demolition Man van Avery Carrington. Ik zal je wat tips geven over die missies.

Guardian Angels

In deze missie moet je een drugsdeal begleiden tussen Ricardo Diaz en de Cubanen. In het begin van de missie stuur Colonel Cortez je naar een garage in Washington Beach. Daar staat een kruger voor je klaar. Opeens komt Lance Vance aanschuren in zijn wagen, hij houdt je in de gaten. Als je het wapen hebt gepakt dan moet je naar de plaats rijden waar de drugsdeal plaatsvindt. Doel van de missie is: Bescherm Lance Vance en Ricardo Diaz'. Laat ze dus niet doodgaan. Op de plaats aangekomen zegt Tommy:'Ik neem het dak als uitkijkpunt en Lance moet de balkon tegenover nemen. In het begin gaat alles naar wens. Maar dan wordt de drugsdeal verstoord door de Haitianen. Je ziet ze aankomen in Trojan Voodoo's en in een busje. Op het einde pakken ze het geld van Diaz en gaan er vandoor op hun Sanchezvoertuigen. Lance schiet een Haitiaan dood en jij moet het geld en die Haitiaan doden. Om dat te doen moet jij een Sanchez pakken en rijden.

Tips voor Guardian Angels

- Als de drugsdeal plaatsvindt dan moet je altijd goed om je heen blijven kijken. Als je Haitianen ziet aankomen dan moet je op hun voertuigen schieten. Dat maakt het makkelijker om Diaz en Lance in leven te houden. Je kunt ook wachten als ze uit hun wagens stappen. Timing is erg belangrijk.

- Je kunt die Haitiaan op verschillende manieren doden. Je kunt onderweg een auto jatten en een driveby uitvoeren, je kunt ook een auto jatten en die Haitiaan doden door hem te overrijden. De meest makkelijke manier is om een driveby uit te voeren op een sanchez.

Tips voor Demolition Man

Veel mensen hebben hier moeite mee. Het beste is om niet teveel naast die muren blijven vliegen. Daarnaast is het erg handig om de kortste weg te vinden naar die plaats waar je een bom moet plaatsen. Je kunt ook rondjes maken om een bom op te halen. Zo raak je ook die mannetjes kwijt. Ze kunnen je snelheid niet bijbenenen.

Edit 1: Nandro Davids was me al voor.

Edit 2: Veel succes en plezier met het spelen van Vice City.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

met demolition man heb ik ook nog wat tips.. als er mannetjes achter je lopen vlieg erheen met de proppellor naar hun gericht,je weet wel wat er dan gebeurt..bij mij lukt de missie ook als ik helemaal bovenaan begin en me zo naar beneden werk.. want op het einde heb je de meeste schade en dan moet je de kleinste afstand afleggen t.o.v als je terug helemaal naar boven moet vliegen naar die bewakers...

Succes!

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...