Landertje Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Hoi, het is nu ongeveer 3 maand dat ik San Andreas heb uitgespeeld. Ben onlangs herbegonnen, maar er is een vervelend iets in m'n spel geslopen. Namelijk als ik aim op een target, doet ie niet meer een automatische target-lock. Weet iemand waaraan dit probleem ligt? Dank op voorhand, Lander. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dat heeft met je instellingen te maken. Verwijder het bestandje gta_set uit de map mijn documenten/GTA San Andreas User Files. Dan zijn al je settings weer standaard, zoals in het begin. Ook het schieten zou dan weer hetzelfde als eerst moeten gaan. Succes! Reageren
Landertje Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Bedankt voor de tip, maar dan heb ik steeds dit probleem : Telkens als ik ook maar 1 actie uitvoert, wordt er zo een nieuw bestand aangemaakt. Echt dwaas, maar goed... Enig idee om dat dan ook te verhelpen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Bedankt voor de tip, maar dan heb ik steeds dit probleem : Telkens als ik ook maar 1 actie uitvoert, wordt er zo een nieuw bestand aangemaakt. Echt dwaas, maar goed... Enig idee om dat dan ook te verhelpen? Hej Landertje, nog een warm welkom hé! Als je GTA_SA.set verwijderd dan komt het na de éérste keer van het spelen van San Andreas weer terug. De (standaard) instellingen zijn weer terug gekomen dus dat bestand komt ook terug. Vandaar het bestand er weer staat. Dat bestand hoort er officieel ook te staan, dus dat is niets bijzonders hoor. Je kunt gewoon verder spelen. Dat hoort dus zo. Ik hoop toch niet dat je een ander bestand bedoeld? Bewerkt: 9 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Landertje Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ja, maar aangezien dat bestand dan steeds terug komt, heb ik nog altijd hetzelfde probleem, namelijk dat ik geen target-lock meer kan doen. Is er een mogelijkheid om dat bestand dan gewoon te laten, en dat ik gewoon weer een target kan locken als vroeger? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Nee, dat bestand is defitinief er. Dat bestand komt er altijd, er is (helaas) geen manier voor jou/ons om dat te verwijderen en dat het nooit weer terug komt. Het is gewoon een onderdeel uit de game. Ik heb eigenlijk één ding, heb jij toevallig mods ofzo geïnstalleerd? Want ik zoek de hele 'Options' van het San Andreas door, maar ik kan nergens auto-aim (auto-lock) terug vinden. Dus misschien zou het door een mod wel kunnen. Als je gewoon locken bedoeld, dus niet dat het automatisch gaat zoals op de PS2/Xbox dan kun je gewoon op rechtermuisknop drukken of op eventuele andere toetsen. Als het anders ingestelt staat, kun je dat gewoon in de instellingen van de game terug vinden. Ik hoop dat je er uitkomt. Reageren
Landertje Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Nee, dat bestand is defitinief er. Dat bestand komt er altijd, er is (helaas) geen manier voor jou/ons om dat te verwijderen en dat het nooit weer terug komt. Het is gewoon een onderdeel uit de game. Ik heb eigenlijk één ding, heb jij toevallig mods ofzo geïnstalleerd? Want ik zoek de hele 'Options' van het San Andreas door, maar ik kan nergens auto-aim (auto-lock) terug vinden. Dus misschien zou het door een mod wel kunnen.Als je gewoon locken bedoeld, dus niet dat het automatisch gaat zoals op de PS2/Xbox dan kun je gewoon op rechtermuisknop drukken of op eventuele andere toetsen. Als het anders ingestelt staat, kun je dat gewoon in de instellingen van de game terug vinden. Ik hoop dat je er uitkomt. Neen, ik heb geen mod gedownload ofzo. Vroeger ging dat auto-locken gewoon als ik op de rechtermuisknop drukte. Maar nu krijg ik gewoon een groene pijl boven de mensen die ik wil neerschieten. Ook die wordt geleidelijk geel of rood, naarmate ik hem meer verwond, maar dit is geen lock op dat target. Als er iemand gewoon doorstapt volgt mijn roos dus niet. Dus ook scrollen van target naar target gaat niet meer. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik zal de PC versie voor je uitspitten en ik hoop dat ik de herstel weer kan vinden. Momentje oké? Ohja, kun jij ondertussen vertellen wanneer je San Andreas hebt gekocht. Je hebt het wel drie maanden geleden uitgespeeld, maar als je het na 31 januari (mijn verjaardag ) hebt gekocht dan heb je hoogst waarschijnlijk versie 2. Daar zijn misschien wat toepassingen in toegebracht die ik niet ken, omdat ik versie 1 heb. Dus als jij versie 2 hebt, moet je het ook even melden. Misschien dat er wat anders is. Maar nu eerst, ik spit voor je de 'Options' van San Andreas door. Reageren
Landertje Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Bedankt, als ik het vind ben ik je eeuwig dankbaar Neen, ik heb versie 1, ik heb San Andreas ongeveer rond 25 december gekocht. Als kerstcadeautje... Voor m'n eigen Nuja, ik moet zeggen dat ik wel regelmatig aan m'n display settings en control settings heb geprutst, maar dat deed ik ervoor ook, en toen ging dat automatisch locken wel... Nuja, je ziet wel of je eruit komt hé. Alvast bedankt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Nee, het is volgens mij (of ik ben er nog niet achter) hoe je dat kunt. Ik denk dat het richtertje het enige mogenlijkheid is om iemand te vermoorden op de PC met aim. Op de PS2/XboX had je dat wel, dan kun je wel aimen, ben je daar zeker weten nietmee in de war? Ik heb alle grote modificatie site's bij langs geweest en ik heb ook geen mod voor je kunnen vinden. Ik heb mijn uiterste best voor je gedaan, maar ik kan niets vinden. De allergrootste mod site die ik ken (GTA-Downloads.com) ligt er momenteel af. Als je dat echt terug wilt, zul je geduld moeten hebben. Sorry jongen. Reageren
Landertje Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik heb nooit een ps2/x-box gehad, dus ik ben het praktisch wel zeker. Maar goed, misschien weet iemand anders wel mijn probleem op te lossen... Toch bedankt hoor! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Hmm als ik met een melee wapen iemand target door op de rechter muisknop te klikken zie ik ook zo'n pijltje erboven en als ik de persoon in elkaar rag word het rood als ik het met een gun doe zie ik een viziertje waarmee ik kan richten maar ik kan niet auto aimen zodat ie vast blijft staan op een doelwit... wel raar is dat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Hmm als ik met een melee wapen iemand target door op de rechter muisknop te klikken zie ik ook zo'n pijltje erboven en als ik de persoon in elkaar rag word het rood Klopt, dat gebeurt als je iemand raakt dat betekend dat zijn 'leven' veranderd. Hoe groener hoe beter het persoon in leven is dan als het driehoekje rood is. Hoe roder het driehoekje wordt, hoe 'dooder' het persoon is. als ik het met een gun doe zie ik een viziertje waarmee ik kan richten maar ik kan niet auto aimen zodat ie vast blijft staan op een doelwit... wel raar is dat Normaal gesproken kan dat niet. Maar Goliat beweert anders, wat ook niet zo is. Je mag het proberen als je wilt. MSN-discussie tussen mij en Goliat: Ruurd - - Vakantie zegt: Er is toch geen auto-aim in SA PC? (Goliat) zegt: Jawel (Goliat) zegt: Standaart is het de knop (Goliat) zegt: delete (Goliat) zegt: maar ik heb het veranders eerst naar c Ruurd - - Vakantie zegt: Serieus? (Goliat) zegt: en daarna naar 3 op me controller (Goliat) zegt: Ja Ruurd - - Vakantie zegt: Conctroller (Goliat) zegt: Bijna niemand weet dat Ruurd - - Vakantie zegt: Op je toetsenbord. (Goliat) zegt: ja (Goliat) zegt: Ik heb een controller gekocht (Goliat) zegt: dat is makkelijker (Goliat) zegt: voor de PC (Goliat) zegt: Maar op het toetsenbord is het delete (Goliat) zegt: staat gewoon bij refederine controls (Goliat) zegt: aim weapon (Goliat) zegt: VC en III hebben dat ook gewoon (Goliat) zegt: Ik ben zowat de enige die dat weet Ruurd - - Vakantie zegt: btw, dat is niet waar dat met del. Ruurd - - Vakantie zegt: ik heb dat net getest en datn is pure onzin. Sorry boy (Goliat) zegt: maar het is wel aim weapon bij refederin controls (Goliat) zegt: Ik heb het toch (Goliat) zegt: ik maak wel een screen (Goliat) zegt: kijk (Goliat) zegt: tis aim weapon (Goliat) zegt: bij jouw is het mischien niet delete (Goliat) zegt: maar dat verschilt denk ik per SA ofzo.. Het zit er echt niet in. Bewerkt: 10 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 als ik dat doe dan krijg ik wel een viziertje om beter te richten maar hij schakelt niet automatisch vast op een persoon het kan wel met heat seeking rocket launcher maar die werkt alleen op voertuigen Reageren
Landertje Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Nou, bij mij was die target-lock wel het geval tot 1 week geleden... Nu goed, ik zal het spel dan maar zonder die target-lock moeten spelen... Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.