Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik heb een model in SA, ik kan hem zien, ik kan er op lopen, maar de textuur doet het niet! Ik heb in TXD Workshop een DFF check gedaan: dat zit wel goed. In de IDE heb ik de juiste txd naam doorgegeven, moet het ook doen... Wie weet wat hier fout is? Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Heb je je afbeeldingen wel gecompressed? Gebruik je de goeie bits? 8, 24, 32? Staat het op san andreas? Normaal is dit een TXD fout. Ofwel een DFF fout als je niet goed getextuurt hebt. Ik zou zeggen kijk alles nog eens goed na. Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Ik heb 32 bits? En wat is compressed ofzo? Bewerkt: 9 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Doe bij TXD Workshop: Image--> Compress all images. Dan werkt het. Ik heb het ook gehad. Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Gelukt! Het textuur doet het eindelijk (pfff.... wat een werk, zo'n model in SA zetten!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.