Mazzeltje Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Type:Signature Stijl: Stoer (bijvoorbeeld getuned enz) Grootte: 500x150 Afbeelding: http://www.mercedes-benz.hu/kikapcsolodas/...rinter_1024.jpg Tekst: Mazzeltje Rand:geen. Kleuren: alles Render (optioneel):geen. Extra (optioneel): PS: maak er maar een stoere Signature van. En dan als het kan alleen maar die bus erin. Dus niet de bomen en muren op de achtergrond. Alvast bedankt.
Mazzeltje Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Dubbelpost. Maar gaat iemand misschien nog mijn Signature maken? :$ Sorry dat ik misschien een beetje opdringerig over kom maar dat is echt niet zo.
Ferre Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Ik ga m'n best doen, want pictuning is helemaal nieuw voor mij. Sorry dat het zo laat komt maar jouw aanvraag is niet echt m'n ding met Photoshop. Maar iemand moet het toch doen? ! Het spijt me heel erg, maar ik heb het geprobeerd maar het werd niet echt wat. Misschien kun je het bij "NON Team" aanvragen want in GT06 zitten niet echt pictuners. Maar gewoon op het forum wel een paar. Bewerkt: 2 augustus 2006 door Ferre
gta fan man Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 als je wil kan ik wel de auto alleen en de bomen er omheen en zo weg halen maar tunen...... nee dat kan ik niet als je dat wil dan zal ik het wel ff doen
Gr8 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik zit niet in het Graphics Team, ik kan ook niet met Photoshop overweg.. Maar Pictunen kan ik wel, mijn vader deed het voor zijn werk en ik kan het nu ook. Mijn vader deed het altijd in het weekend en ik keek stiekem mee. Ik wil hem wel tunen, maar dat kan ik binnenkort pas, want mijn Photoshop werkt niet zo heel goed omdat hij op Vista loopt.
Recommended Posts