Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 ik geef geen commentaar <_< ik weet ook wel dat het er meer zijn dan 2 en zei alleen dat ik het raar zou vinden als er maar 2 zijn. het staat er idd zo dat het lijkt dat ik commentaar geef maar dat is het absoluut niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Je kan ook vel huizen kopen dus ook veel properties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 je kunt toch ook auto's kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 je kunt toch ook auto's kopen yup je kan ook auto`s kopen bij een auto dealer!, maar of je zelf een auto dealer kunt zijn weet ik niet zal wel gaaf zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 We zullen het gauw met onze eigen ogen kunnen zien, morgen is hij eeeer!!! Volges mij zullen de huizen en properties minstens het dubbel van gta vice city zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 We zullen het gauw met onze eigen ogen kunnen zien, morgen is hij eeeer!!!Volges mij zullen de huizen en properties minstens het dubbel van gta vice city zijn! dat weet ik wel zeker, en wat je zegt ik denk dat je morgen nog niet kan contoleren of je een auto dealer kan zijn zal moeilijk gaan als je in het begin lang zaam gebieden moet unlocken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ik denk dat je bij gta san andreas in het begin al meer mogelijkheden zal hebben dan in gta vice city! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 30 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2004 nou we zijn druk aan het onlocken maar het enige waardoor er konstant geld binnenkomt is als je je gangterritory uitbrijd meer heb ik nog niet gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.