Genius Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Gevonden op een japanse site.. de maybe real screenshot Bewerkt: 9 juli 2006 door Genius Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ehm... wat bedoel je hier allemaal mee en wat heb je gevonden en waar is het? Reageren
Genius Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) owh kheb verkeerde link xD Hij doet het weer. Bewerkt: 9 juli 2006 door Genius Reageren
Baffie Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Misschien beter om een topic met "neppe artwork" te maken en daar al zulk soort screenshots plaatsen. Denk je echt dat Rockstar als ze het net aangekondigd hebben, al zó'n straatbeeld kunnen maken? En dan nog iets, aangezien dit een officiële fansite is, krijgt de webmaster altijd alles als eerste binnen, dus dit is nep. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik vind het er eigenlijk best geloofwaardig uit zien! maar als dit een echte screenshot is dan zie je ook de hoofdpersoon geloof ik kijk maar eens rechtsonder in beeld. maar toch denk ik ergens dat het fake is... het lijkt een beetje op san fransisco als het waar is vind ik het teleurstellend want ik wil weer eens een stad die zich in een ander land afspeelt Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik vind het er eigenlijk best geloofwaardig uit zien! maar als dit een echte screenshot is dan zie je ook de hoofdpersoon geloof ik kijk maar eens rechtsonder in beeld. maar toch denk ik ergens dat het fake is...het lijkt een beetje op san fransisco als het waar is vind ik het teleurstellend want ik wil weer eens een stad die zich in een ander land afspeelt Best geloofwaardig iedere photoshopper of zelfs met paint kan dat teken er wel bij zetten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Dat is fake... Zie GTAIV logo: Echte: De I en de V op de screenshot staan de dicht bij elkaar en de V heeft geen balkjes bovenop. De F is ook smaller. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 die screen is 100000 % fake maar waarom post iedreen toch altijd fake screenshots ?? Reageren
medion Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 msschien vinden ze het leuk ruben Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 ik weet niet of het hier hoort maar ik keek op het internet en ik vond deze map het zou wel cool zijn gta 3 ,vice city , san andreas in een en wat meer steden maar als je naar dat international space center in skin country kijkt en naar die vliegveld van lv dan zijn ze precies het zelfde ik bedoel de landingsbaan maaar eigenlijk kan dit helemmaal niet want het is dan wel een beddje erg groot en trouwens ze zouden nooit liberty city vice city en sanandreas in een stoppen maar het zou wel cool zijn Reageren
Vercetty Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 die map ziet er idd wel cool uit maar ze zouden nooit de oude steden bij elkaar zetten. ze moeten gewoon een compleet nieuwe stad maken want ik kan dan al 4 van de 5 eilanden voordat ie uitkomt en dat is niet zo leuk Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Dit is overduidelijk artwork, de stukken land zijn er volgens mij gewoon met Paint bijgetekend, kijk maar eens naar de wegen in het verzonnen 'Santa Rita'. Maar desalniettemin zou ik het wel ontzettend gaaf vinden als deze map écht uitgewerkt zou worden in GTA: IV! Dat lijkt me nou echt fantastisch, dit is eigenlijk ook precies wat ik wil. San Andreas, Vice City en Liberty City bijelkaar, en dan nog een groot stuk bijverzonnen land en steden er tussenin. Als GTA: IV zo gaat worden, dan ben ik blij. Maar ik vrees, omdat dit overduidelijk artwork van iemand is en dat Rockstar Games nog niks over GTA: IV heeft vrijgegeven, dat dit niet gebruikt gaat worden en dat GTA: IV er héél anders uit gaat zien... Maar we zullen zien. Reageren
gta Coen Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 jah, je ziet zo dat het een fake screen is, kijk nou eens naar die auto, ze zijn veel te uitgewerkt en zien er net als echte auto uit en dat doet R* nooit. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ze hebben gewoon een foto in het echt gemaakt en dat een beetje bewerkt en dingen beplakt want kijk naar dat kapper gebouw en dat ernaast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.