Jump to content

CJ heeft oma


$NeoSyp$

Recommended Posts

Hey mensen weet niet of dit ooit al is gepost (heb niets gevonden met zoek) maar volgens een liedje in SA heeft CJ een oma! Op BounceFM hoor je aan het begin van een heel vreemd liedje een vrouw (waarschijnlijk CJ's secretaresse) zeggen: 'She is here, mr Johnson.' Daarna hoor je een stem die op die van CJ lijkt zeggen: Granny? I was expecting you (of zoiets). Luister maar eens. Ik ga nog opzoeken hoe dat liedje heet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    9

  • SilverDust

    5

  • Cabron

    4

  • LBG

    3

Hey mensen weet niet of dit ooit al is gepost (heb niets gevonden met zoek) maar volgens een liedje in SA heeft CJ een oma! Op BounceFM hoor je aan het begin van een heel vreemd liedje een vrouw (waarschijnlijk CJ's secretaresse) zeggen: 'She is here, mr Johnson.' Daarna hoor je een stem die op die van CJ lijkt zeggen: Granny? I was expecting you (of zoiets). Luister maar eens. Ik ga nog opzoeken hoe dat liedje heet.

Hallo. Ten eerste praten ze niet in een liedje :puh:. Verder lijkt het me erg raar dat CJ een oma zou hebben. In Real Life hebben de meeste mensen die wel, maar in San Andreas heb ik nog nooit van een oma gehoord die CJ's oma zou moeten zijn. We weten bijvoorbeeld wel dat hij een moeder en een broertje had. Maar er is nog nooit gesproken over een oma. En verder heeft CJ geeneens een secretaresse.

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft ook geen bedrijf ofzo dus waarom zou hij een secretaresse moeten hebben.

hij doet alleen maag gangster shit en om mensen om te leggen heb je geen secretaresse nodig :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de naam het is Funky Worm, zo heet het lied. En ze praten een heel klein stukje aan het begin van het liedje. Luister maar eens naar het liedje. IIk weet ook niet zeker of ze Cj bedoelen want meer mensen heten Johnson, maar R* heeft dat liedje waarschijnlijk om die tekst erin gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

HOe oud zou die oma dan we niet moeten zijn? secetaresse? ik denk niet dat cj een secetaresse heeft. en verder... weet je zeker dat ze johnson zei?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de naam het is Funky Worm, zo heet het lied. En ze praten een heel klein stukje aan het begin van het liedje. Luister maar eens naar het liedje. IIk weet ook niet zeker of ze Cj bedoelen want meer mensen heten Johnson, maar R* heeft dat liedje waarschijnlijk om die tekst erin gezet.

Het kan zoiezo al niet, CJ heeft geen secretaresse/bedrijven. Hij heeft wel inkomsten op het gebied van Bedrijven. Denk aan: Wang Cars, Verdant Meadows, Zero's RC shop en Johnson House. Verder zullen ze het wel over iemand anders hebben. Volgens mij is er ook geen enige aanleiding naar een oma van CJ in San Andreas.

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, als DJ's op een radiostation een liedje starten, praten ze er meestal in het begin doorheen om bijvoorbeeld te vermelden dat het liedje (in dit geval) Funky Worm heet, of nog wat andere onzin. Ik weet wel hoe Funky Worm gaat, maar kan me niet herinneren dat er in het begin wat gezegd wordt. Bovendien kan ik me amper voorstellen dat het de oma van CJ moet zijn, CJ zal ongetwijfeld er wel eentje hebben/gehad maar komt verder niet in het spel voor. Die DJ's roepen wel 'ns meer onzin, misschien bedoelde The Funktipus (ofwel de DJ van Bounce FM) zijn eigen opoe wel. Je weet maar nooit, een foutje met het verstaan kan snel gebeuren hoor. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok maar mensen luister op z'n minst naar dat lied ik weet ook dat er voor de rest geen aanleiding tot een oma is maar dat liedje geeft een clue..

Ok maar ik weet zeker de stem van de DJ klinkt heel anders dan de stemmen in het leidje, en trouwens er komen drie stemmen in voor(vrouw, mr Johnson en Granny)

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Ok maar mensen luister op z'n minst naar dat lied ik weet ook dat er voor de rest geen aanleiding tot een oma is maar dat liedje geeft een clue..

Ok maar ik weet zeker de stem van de DJ klinkt heel anders dan de stemmen in het leidje, en trouwens er komen drie stemmen in voor(vrouw, mr Johnson en Granny)

Ok, ik start zometeen San Andreas wel even op en luister Bounce FM :clown:. VErder is er geen liedje dat Funky Worm heet. Zoals Pietje II al zei: De naam van de DJ is The Funktipus.

SD

Ik edit bericht wel als ik iets heb gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen ik bedenk opeens misschien is dit de grote easter egg wel misschien zijn er meer aanwijzingen voor een oma, ik ga eens op het kerkhof kijken...

Edit: ps kan iemand een lijst van kerkhoven maken in Sa met locaties a.u.b ik weet er wel een paar maar dat zou handiger zijn als iemand er een weet post aub.

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen ik bedenk opeens misschien is dit de grote easter egg wel misschien zijn er meer aanwijzingen voor een oma, ik ga eens op het kerkhof kijken...

Edit: ps kan iemand een lijst van kerkhoven maken in Sa met locaties a.u.b ik weet er wel een paar maar dat zou handiger zijn als iemand er een weet post aub.

Een kaart is best groot. Misschien kan je de plattegrond van San Andreas gebruiken. Op de volgende plaatsen zijn begraafplaatsen: Vinewood, Hashbury en Las Brujas. Meer weet ik er even niet.

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik start zometeen San Andreas wel even op en luister Bounce FM :clown:. VErder is er geen liedje dat Funky Worm heet. Zoals Pietje II al zei: De naam van de DJ is The Funktipus.

SD

Ik edit bericht wel als ik iets heb gevonden.

Er is wel een liedje dat Funky Worm hee hoot SilverDust, en het is van de Ohio Players. De DJ van Bounce FM heet wel The Funktipus. Zie hier de lijst van Bounce FM.

Begraafplaatsen in San Andreas: Los Sepulcros, de begraafplaats waar de moeder van CJ in het begin begrafen wordt, Hashbury, Las Brujas (ofwel 'Ghost Town'), en Palomino Creek. Volgens mij waren ze dat allemaal. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zijn alle begraafplaatsen die ik wist, heb niets gevonde , ga nu naar laaste toe, Palomino creek...

Edit: Hebben jullie dat lied al gehoord?!? Daar ging het uiteindelijk allemaal om! Hebben jullie die tekst al gehoord?

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

De Songtekst van " Ohio Players - Funky Worm "

You're a little late

So step right this way

And we'll get started

What? Say it now

Oh, say it now, say it now

Me and the Ohio Players

Are gonna tell you about a worm

He's the funkiest worm in the world

Alright, sing it, Clarence

Clarence, theres' a worm in the ground

Yes, there is

Granny Thats right

Clarence he's six feet long

Granny six feet long

Clarence he only comes around

Granny when he wants to get down

But when he comes out of his hole

He sounds something like this

Oh that's funky

Like nine cans of shaving powder, that's funky

Alright. Sing it again, Clarence

And through all the land, yeah

Yeah

He plays in a band

Plays in a band

Plays guitar without any hands

Pretty good, I might add

Yeah

When he grabs his guitar and starts to pluck

Everybody wants to get up and dance

Ah, get it baby

Don't, don't, don't

Don't fight the feeling

Don't fight it

Hey, don't stop now honey, get down

I'm his manager, heh, heh

Gonna make a million dollars

I get it all, cause he can't spend it

There he goes

Goin' back in his hole

Just the same way he came out

Do we get paid for this

I just wanted to make sure

We do, OK

---

Er wordt wel iets gezegd over " Granny" maar ik lees niets over "Johnson" hoor :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...