Jump to content

CJ heeft oma


$NeoSyp$

Recommended Posts

@ RogierS. Hij bedoelt de tekst vordat ze dat liedje gaan draaien. *DJ zegt wat* En daarna begint de Song te spelen. Het gaat dus niet om de Song, Maar om wat er daar voor word gezegd. Ik heb Bounce FM helemaal geluisterd maar ben niks over wat Frostiemen zei tegen gekomen :N Was het niet een andere zender?

SD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    9

  • SilverDust

    5

  • Cabron

    4

  • LBG

    3

Ik weet niet of het officieel bij het liedje hoorde, misschien heeft R* het erbij geplakt, maar aan het begin van het lied op BounceFM hoor je het zeker!

Edit: En Silverdust, voor de laatste keer het is niet de DJ die het zegt, maar het komt wel voor het lied voordat de echte song begint ja.

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

Volgens mij zal er in de game geen grootmoeder zijn

1)waar was ze met de begrafenis.

2)waarom wordt er nooit over gepraat

3)Ik vind de stem niet echt op CJ lijken.

normaal gezien op de begrafenis van haar (schoon)dochter zou een grootmoeder er wel bij zijn.als we trouwens logish nadenken CJ moet minstens 30 zijn dus die moeder zou zoiets van 60 zijn. hoe oud moet die grootmoeder dan wel zijn?ik denk dus niet dat die oma nog zou leven. mijn oma is inmiddels al een tijdje dood en ik ben nog maar 13 en Cj 30 (schat ik).

Tijdens de missie zou er dan ook wel worden over gepraat of in de introduction.

als er niets over haar wordt gezegd buiten dan op de radio..moet het nog lukken dat ze naar bounce fm luistert.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt inderdaad dat ze in het begin van dat liedje iets over 'Johnson' zeggen, maar dat is puur toeval, aangezien er op de hele wereld meer "Jonhsons" zijn dan alleen CJ. Johnson is in Amerika namelijk net zo gebruikelijk als "Smit" of "Janssen" in Nederland.

Vervolgens zegt iemand "Granny". Granny is, zoals je in die songtekst al kunt zien, de bijnaam van één van de zangers en dat betekent dus niet dat er iets met een oma is.

Dat stukje is trouwens gewoon het begin van het liedje en dus niet, zoals sommige beweren, er ingeplakt door Rockstar.

Het heeft dus helemaal niets met CJ te maken.

:cya:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken 4 mensen die waren vader voor hun 18e en 3 daarvan zijn jongens dus dat zou best kunnen. Als CJ's oma van CJ's moeder zwanger was op haar 17e, en CJ's moeder was zwanger van CJ op haar 17e, en CJ is nu 30, dan zou die oma pas 64 zijn, als ik heb goed heb. Dus dat zou best kunnen. Toen mijn moeder 40 was ging haar oma pas dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste heeft dit helemaal niet met de grote Easter egg te maken :? '

dit zit gewoon in het begin van het lied en die vrouw zegt gewoon She,s here mister Johnson

het is gewoon toeval want er zijn wel meer Johnsons, en die stem van die man klinkt CJ helemaal niet

en die oma dat is gewoon de zanger :? en niet CJ oma

dit zit gewoon in dat Lied: The Ohio Players - Funky Worm

dat lied heb volgens mij helemaal niks met CJ en z,n oma te maken en CJ heeft geen Secetarese

en z,n oma die weten we niet wie dat is maar dat is niet de zanger van de Ohio Players :schater:

en dit is er niet ingeplakt door R* volgens mij dit hoort gewoon in dat lied

trouwens wel goed gehoord ;)

hier is dat lied nog even voor de duidelijkheid hier is dat beginetje :)

Liedje

Link to comment
Delen op andere websites

ALS ALS ALS CJ een oma had dan konden we die toch nooit vinden.

en in dat liedje kan er iets gezegt worden over "jhonson"maar er kunnen in san andreas veel mensen zijn met die achternaam.

ik vind dit geen ee.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heeft CJ een oma! anders was hij nooit geboren :l Maarja,ik weet zeker dat zij niet in het spel te vinden is ;)....Dus deze EE kan van mij naar de EE hemel gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dit hele feestje niet verpesten, maar wist je dat Johnson één van de meest voorkomende namen is in Amerika........?? :Y

Dus de kans is groot dat als er een Johnson in voorkomt, dat het dan iemand anders is...... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...