Mr.Yo Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) Ten eerste: Het is Intertoys. (fout getipt sorry :unsure: ) Ten tweede: Ik woon in Friesland en daar kon je hem vandaag al krijgen voor die dicht ging. Ten derde: Het is in Los Santos en het is een bar (een gele pijltje wijst naar beneden bij de voordeur en dat betekent dat je in kan. Als je eenmaal binnen bent zie je allemaal televiesis. Je kan selecteren voor welk paard je gaat inzetten. 5 kleuren: Blauw Geel Rood Groen Paars En als je dat hebt gedaan kun je kiezen hoeveel je inzet. 0 | 5 25| 100 tot en met 10.000 En als je klaar bent druk je op bet. Dan zie je op de televisie dat ze gaan racen. Als jou paard wint dan heb je 4x zoveel plus je geld. O ja : Ik ging met de vrachtwagen door de weiland en volgens mij was het een koe. Die heb ik dood gereden en CJ zei: Shit Maar ik weet niet zeker. En kleren kopen is ook vet leuk. Je hebt keuze uit T'shirts kettingen(Voor op je nek) Horloges Schoenen Broeken en petten en hoofdoeken. Als je op horloges klikt dan kun je uitkiezen welk je gaat kopen. En dan gaat hij de paskamer in en komt weer uit met een horloge op zijn pols. Ik ben ook in de GYM geweest. Daar is het ook vet. Je kan niet direct gaan leren vechten. Eerst moet je aantal spieren verbeteren door te tillen , rennen, loopband van alles in de gym. Ik moest steeds op X en O drukken zodat hij gaat optillen. En toen moest je een missie doen voor SWEET (Die ene homie met brillen) Je moet gaan inbreken. Heel stilletjes moet je gaan lopen door het huis. en elke keer wijst een groene pijl wat je moet pakken (als je daar bent druk je op driehok) dan hij pakt het op. Je moet ervoor zorgen dat je niet gaat rennen want dan wordt de eigenaar van het huis wakker. Het is een balk die aangeeft hoeveel lawaai je maakt. En als laatst heb ik voor de lol in het water met de auto gereden en toen moest ik snel op driehoek drukken om uit te stappen . En dan begint hij direct te zwemmen. Hoe meer je op X drukt hoe sneller hij gaat. En als je in het water op vierkant drukt dan hij gaat springen. En met O kun je duiken. Onderwater zie je allemaal vissen . Ik heb nog veel dingen gedaan maar vorlopig is dit wel genoeg. En schieten is nu ook veel leuker. je kijkt naar iemand en je houd R1 ingedrukt dan zie je groene rondje en dan ga je schieten met O dat rondje verandert van kleur als hij rood wordt dan is de slachtoffer bijna dood, als je hem doodschiet dan wordt het zwart en verdwijnt. En het leuke was ook dat als je met je pistool richt (R1) dan gaan mensen bukken op hun hoofd. Auto stelen. Om een auto in te kunnen gaan moet je op driehoek drukken. dan opent CJ de deur van de auto en slaat op de bek van de bestuurder en gooit hem/haar van de auto. En je kunt ook gewoon door hekken heen rijden die gaan gewoon kapot. Oja , je krijgt ook een camera en je kunt heel veel foto's maken en opslaan in je gallery. Als je tijdens het spelen op start drukt dan zie je direct de map. en je kunt dan ook naar gallery enzo. Bewerkt: 26 oktober 2004 door tigran Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Of je hebt geluk dat je het echt hebt. Maak een foto dat je het speelt met de Friesevlag rechs voor het beeld en links duidelijk een Nederlands pak melk. (Dan geloof ik je wel) Of je hebt dit gewoon van een andere site gehaalt. Ik hoop dat je hem al hebt want dat is natuurlijk leuk. Maar je kan hem niet zo snel uitspelen he. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 wil niet vervelend zijn, maar al die informatie is volgens mij info wat verdeelt staat op alle andere sites, en de rest lijkt me speculatie. maar als je gelijk heb.. maak ff een foto van het spel met de krant van die dag ervoor soort alqaida style, get the picture Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 idd, laat maar is wat bewijs zien dan geloof ik je . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinosan Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Maak een foto dat je het speelt met de Friesevlag rechs voor het beeld en links duidelijk een Nederlands pak melk. (Dan geloof ik je wel) Met Piet Paulusma daarbij....DAN geloof ik je :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 whauuaua die opmerking van joriz over die frieseflag en die pak melk maar tigran wel leuk dat je ons jaloers wil maken ofzo. eerst zien dan geloven bewijs het en ik geloof je. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ja dat vind ik ook ja, de topic titel klopt al niet, want er is GEEN bewijs. Dat kan ik ook zeggen dat er ergens een helikopter staat ofzo :lol: Dus maak maar een foto, en nee geen friese flag melk maar bollino das lekkerder :lol: :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Tigran, ik wil niet moeilijk doen...maar de vracht van Intertoys komt vanmiddag of morgenochtend pas. Ze KUNNEN hem nu nog niet een hebben, omdat er deze hele week nog geen vracht geleverd is. En vorige week kunnen ze niet afgeleverd zijn, want toen waren ze nog niet verzonden. Denk voortaan dus na voor je post, of informeer even. Het is helemaal niet leuk om andere mensen op stang te jagen. En als je het dan toch wilt proberen, verzin dan iets goeds. Zoals bv: "Ik heb San Andreas, en zo bewijs ik het: Catalina staat achter in het boekje, dus dat betekent dat het meisje wat je tegenkomt in San Fierro dus echt Catalina is." :rolleyes: En zo bewijs ik dat ik het spel al gespeeld heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Nou.. Toevallig wist ik alles wat hij al zei :huh:, en ik lees veel illegale info en hij zegt precies hetzelfde wat die gast zei die 'm illegaal had.. <_< Idd, pak GTA SA en de poster, een pak melk en de frieschevlag... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 En had R* niet bevestigd dat er geen dieren in het spel zouden zitten? (de mogelijk koe die hij aanreed). Het is ook vreemd dat het niet zeker was of het een koe zou zijn. Zou onduidelijk zijn de graphics over het algemeen niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch Baker Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Dit is idd info waar iedereen aan kan komen. Het klopt dat alle winkels pas donderdag in de loop van de dag geleverd krijgen en daarom is het ook onmogelijk om voor donderdag legaal aan SA te komen (tenzij je het ervoor over hebt om even op en neer te vliegen naar de States). Kortom: waarschijnlijk iemand met een chronisch gebrek aan aandacht en te jong om SA legaal aan te schaffen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Trigger heb je nou nog steeds geen foto gemaakt Die info begint nep te worden! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Krijgt Arme Trigger nu de schuld? :lol: Topic is nogal nutteloos, fijn dat je hem hebt, morgen heeft iedereen hem. Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts