Synchro Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Vrije keuze Size design: Max 500x500 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Bewerkt: 12 juli 2006 door Synchro
Synchro Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 ^^Bump.. Ik wil tegen iemand zo snel mogelijk..
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ik wil wel mag het ook een Cover ofzo zijn inplaats van de signature en de afmetingen max. 500x500? Zoja heb ik hier alvast me inzending! Veel Succes!! Bewerkt: 11 juli 2006 door King Room
Synchro Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik gebruik wel een sign anders niet.. Ik lever hem dan morgen in..
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Oke is goed!! Vindt ik niet zo erg!
Synchro Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 SynchroKing RoomHet stemmen kan beginnen ! Veel succes.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik stem op Synchro omdat hij hem veel mooier heeft bewerkt
DenkaanHenk Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Synchro. Omdat die gewoon mooier is.
Bongo Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Het zijn wel totaal vershillende soorten designs. Synchro: Ja echt superrrrmooi gemaakt, de render, de kleuren.Heel mooi in elkaar gewerkt. En zeker speciaal vind ik de ronde randen ormheen, dat geeft het een apart effect King Room: Hij is wel mooi, maar de letters onder grand theft auto zijn te pixel achtig en ik vind ze er niet goed bij passen. Wel leuke plaatjes gebruikt, maar mijn stem gaat naar Synchro
DaddyPimp Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik stem op Room omdat zijn onderwerp/idee veel orgineler is
TheGuardian Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Eerst en vooral voor ik rate, jullie hebben allebei iets heel verschillende gedaan, en toch allebei knap gewerkt, daarom ik ook een tijdje heb zitten nadenken op wie ik zou stemmen, maar uiteindelijk ben ik er dan uitgekomen.Voor ik zeg wie ik vote, ga ik jullie nog effe in spanning houden en me commentaartje doen Synchro Heel mooi gedaan, hij geeft een speciale uitstraling af, en mooie achtergrond, randen zijn ook heel netjes afgewerkt, ik stond er versteld van hoe knap je siggy was King Room Jouwe was ook heel mooi gedaan, ik weet niet of ik dat thema zoals jouw evengoed zou doen;Alleen is het niet echt me smaak.. Me stem gaat dus naar Synchro Jullie waren allebei zeker en vast topkanidaten, en jullie zijn allebei eigenlijk al voor me een winnaar, maar er kan jammer genoeg maar 1 de beste zijn..
Merticus XVII Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Synchro De letters van Room zijn te pixelachtig, Synchro daarintegen heeft een hele mooie signature gemaakt. Een hele mooie render en achtergrond. Mijn stem gaat naar Synchro Bewerkt: 13 juli 2006 door Merticus XVII
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik stem op Synchro Ik vind zijn ontwerp mooier dan dat van King Room De kleuren en dat soort dingen zijn ook mooi Bij King Room vind ik de letters onder Grand Theft Auto ook niet echt fantastisch gemaakt.. Mijn stem gaat naar Synchro
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik stem op Room omdat zijn onderwerp/idee veel orgineler is Je haalt de woorden uit m'n mond, Room +1.
Silverwing Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je kijkt toch niet alleen naar de orginaliteit van de sig, maar ook nog naar andere attributen? Ik vind dat je een sig en een GTA cover met geen kanten of hoeken kunt vergelijken, het zijn totale andere ontwerpen. Daarbij is het heel lastig voor te kiezen op wie ik stem, eigenlijk gaat het zelfs niet, maar goed; Ik vind de cover van Room wel leuk gedaan, al vind ik de tekst onder Grand Theft Auto echt niet passen, als je dat ook in GTA lettertype (Pricedown) zou gedaan hebben zou dat al een groot pluspunt zijn. Mooi werk, al had je misschien plaatjes kunnen nemen van hoge(ere) kwaliteit. Synchro zijn stijl vind ik zoals altijd weer geweldig. Er zit heel wat diepte in de sig, de kleuren lopen goed over, de tekst is leuk uitgewerkt en je hebt er nog wat andere extra's aan toegevoegd. Mijn stem gaat dus, naar Synchro.
Recommended Posts