Boris H. Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 heej mensen, ik heb ontdekt als je met de mod waarmee je meer voertuigen kan tunen een camper tuned je bij de camper een paintjob kan nemen zoals de truth op zijn busje heeft. R* heeft dus dit busje eerst tunebaar gemaakt en er later weer uitgehaald. maar waarom??? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 maar waarom??? Omdat zo hoort. Nee, het busje van The Truth kun je niet tunen omdat het niet meer in elke garage past. Tune garage. Eerst kun je allemaal wagens erin rijden maar geen busjes (of weinig). Toen later ben ik erachter gekomen als je het busje van The Truth steelt en in je garage rijd, en als je dan de eerste keer weer uit je garage haalt dat die Paintjob eraf is. Dat zal ook wel de reden zijn. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) heej mensen,ik heb ontdekt als je met de mod waarmee je meer voertuigen kan tunen een camper tuned je bij de camper een paintjob kan nemen zoals de truth op zijn busje heeft. R* heeft dus dit busje eerst tunebaar gemaakt en er later weer uitgehaald. maar waarom??? Ik denk omdat R* deze auto speciaal wil houden. Daarmee bedoel ik dus dat je maar één keer de kans krijgt om het busje te bemachtigen. Als je die paintjob kan gebruiken is het ook niet echt een speciaal busje meer. Ik geloof dat dit busje enkel te verkijgen is bij de missie: A Home in the Hills. Wil je het busje krijgen moet je wel met dat busje de actervolging inzetten. Het probleem daarbj is, is dat het busje niet zo snel gaat. Je kan ook gewoon de missie beïndigen. Bewerkt: 10 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.