Venzio Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 FIFA.. period.. (koop het niet, ... spel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 Mensen die hun te jonge kinderen (<2 jaar) naar een restaurant meenemen en bijgevolg verwachten dat de rest van de mensen daarom kan gaan met hun onvermogen om hun kinderen fatsoenlijk op te voeden en stil te houden. Niet enkel bij restaurants hoor. Vliegtuigen! Tip: Ga niet in September op een vliegvakantie. Het hoogseizoen is dan voorbij; een uitgelezen kans voor gezinnen met jonge kinderen om te vertrekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2013 (bewerkt) Automobilisten die niet kunnen rijden... Of geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde waardoor jij stopt, terwijl je gewoon door kon rijden.. Bewerkt: 18 oktober 2013 door Dippie94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twedeldie Geplaatst: 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2013 Die mensen die steeds zagen om iets. Bv. Als ik naar het Kruidvat ga om snoep te kopen en ik sta te wachten op de bus komen er veel mensen janken op snoep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Automobilisten die niet kunnen rijden... Of geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde waardoor jij stopt, terwijl je gewoon door kon rijden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2013 Geen idee. Als ik ga zwemmen irriteert mijn haar erg. Dat zit dan de hele tijd in mijn ogen. Niet dat ik lang haar heb, het komt net bij mijn t-shirt. Op je ava lijkt het langer. Ik erger me aan Rockstar Games als GTA Online er weer eens uit ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2016 Ik erger me simpelweg van 't feit dat ik doorgaans tegenliggers tegenkom tijdens het fietsen naar school, en ironisch genoeg gebeurt dat ook als ik aan het einde van de dag terug naar huis fiets.. Vooral als het grote (landbouw)voertuigen zijn, waaronder trekkers, vrachtwagens e.d. Ten tweede word ik soms kotsmisselijk van die stank wat afkomstig is vanuit de weilanden. Ugh, ik kan geeneens fatsoenlijk een 'frisse neus' halen zonder dat ik daarbij die koeienschijt moet aanschouwen. Tenslotte is school ontzettend saai, en natuurlijk is het een verplicht 'iets'. Maar 'k leer juist onderwerpen waar ik eigenlijk niet vóór gekomen ben. Zo, ik heb wel weer genoeg gezeikt vandaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2016 Ik erger me simpelweg van 't feit dat ik doorgaans tegenliggers tegenkom tijdens het fietsen naar school, en ironisch genoeg gebeurt dat ook als ik aan het einde van de dag terug naar huis fiets.. Vooral als het grote (landbouw)voertuigen zijn, waaronder trekkers, vrachtwagens e.d. Ten tweede word ik soms kotsmisselijk van die stank wat afkomstig is vanuit de weilanden. Ugh, ik kan geeneens fatsoenlijk een 'frisse neus' halen zonder dat ik daarbij die koeienschijt moet aanschouwen. Tenslotte is school ontzettend saai, en natuurlijk is het een verplicht 'iets'. Maar 'k leer juist onderwerpen waar ik eigenlijk niet vóór gekomen ben. Zo, ik heb wel weer genoeg gezeikt vandaag. Ik vind koeienschijt juist heerlijk ruiken eigenlijk Liever dat dan sigarettenlucht of andere schadelijke lucht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2016 Surveys. Games of apps waar geen cracked versies van zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2016 Van die gasten die het gewoon nooit leren en je altijd meetrekken in hun problemen omdat je met hun bent terwijl zij hun ongein trappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 10 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2016 Adriaan van Dis bij DWDD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2016 Een pinpas waarmee je niet kan internetbankieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 11 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2016 Mensen die je plotseling niet meer spreken zonder dat hun eigenlijk een goede reden hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2016 Mensen die mad worden in het verkeer nadat zij mij bijna aanrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 13 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2016 Mensen die zonder te kijken oversteken en het dan gek vinden als ik mad wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.