gammie_ Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Post hier welke Game(s) jij van plan bent binnenkort te gaan kopen Ik ben van plan om Age of Empires III te gaan kopen al moet ik nog wel ff door sparen Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Ik ben vanplan binnenkort The Godfather te kopen, en ga waarschijnlijk GTA III opnieuw kopen want die had ik eerst niet legaal en wil hem toch wel graag legaal hebben. Verder heb ik het spel Scarface nog op het oog, ik weet nog niet dat dit een goede game gaat worden, maar ik hou erg veel van de film Scarface dus de game lijkt me wel vet, nog even afwachten tot hij uitkomt en dan even kijken dat het het waard is. EDIT: Ja, ik heb Counter Strike al besteld, alleen hij is nog steeds in bestelling, CS Anthology komt namelijk niet zo veel meer voor dus het duurt even tot hij komt. Ik hoop wel dat hij deze week binnenkomt, dan kunnen we tegenelkaar Ruurd. Bewerkt: 10 juli 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Typhoon, je zou toch ook CounterStrike kopen? Edit: Joepie-eeeejjj Bewerkt: 10 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Nou ja, ik denk toch dat ik wel van plan ben om het spel Bully van Rockstar te kopen. Ik zou alleen niet weten wanneer deze game uitkomt, maar als ie er is dan is ie ook gelijk van mij. Ook lijkt mij het spel Jaws Unleashed wel wat, die komt later deze maand uit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik ga eigenlijk geen spel meer kopen. Ik heb 3 dagen geleden een spel gekocht namelijk : Grand Theft Auto Liberty City Stories ! Stats : zie sig Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik koop me maar een spel. Voor de rest heb ik geen intresse voor de moment in andere games. Vice City Stories Als Need for speed Carbon releast ga ik het mij ook halen. Reageren
Yohan Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 The Legend Of Zelda; The Twilight Princess Super Smash Bros. Brawl! Red Steel (hoogstwaarschijnlijk) Misschien de nieuwe Paper Mario... Splinter Cell 4; Double Agent Assasin's Creed (mits ik me PC upgrade) En dat was het dan wel even denk ik... Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Ik ben van plan of vice city stories te kopen,dat zal pas een zalige game zijn Bewerkt: 29 juli 2006 door Syfes Reageren
Ice Banana Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 GTA san andrea's,Omdat die cd kapot was,jammer genoeg wel,en nu koop ik hem terug! Ik miste die gozer Reageren
azert Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 als de PS3 uitkomt ga ik: motorstorm, killzone 2 kopen 2 zalige spellen! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 State of emergency 2 Inderdaad die is er en hij is terug voor maximum Rampage! Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 ik gaa half life 2 episode 2 kopen als ie uit is.. en daarna episode 3 volgend jaar ofzow.. en daarna ziek wel Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik ga de nieuwe Half Life 2 kopen.. Lijkt me een mooi spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.