bronzenknieschijf Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 half life 2 en half life 2 episode 1 is zeker vet:D moet je zeker kopen!!! Reageren
Caltson Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hitman:Blood money word m'n volgende game Reageren
SamShine Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen, samen met de game Oblivion (en dan krijg ik het gezijk van: Online is de 360 geweldig, koop een game die online kan! Dat wil ik wel maar ik krijg pas over een paar maanden draadloos internet waardoor ik gelijk online kan.). Reageren
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik ga NBA 2007 halen! lol ikdoe ditmet me PSP! Reageren
Jorair Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik ga volgende week een PSP halen, met gelijk lcs en ridge racers erbij, en als hij uitkomt misschien ook test drive unlimited en need for speed carbon (ben een echte racefreak) Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Star Ocean 3: Till the end of time en Micro Machines v4. Reageren
Ferre Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik heb sinds kort ook Half Life 2 Game of The Year Edition gekocht [hier zie je wat er allemaal bij zat]. Ik vind het zo'n geniaal spel dat ik de volgende episode van HL² ook wel wil kopen. Die heb ik nu dus op het oog Reageren
Bongo Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb ook Half Life 2 gekocht(het enige spel wat ik ooit heb gekocht). Het is echt een geniaal spel wat Ferre ook al zei. Vooral de deathmatch en counterstrike die ik er ook bij kreeg. Reageren
gammie_ Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb net twee games gehaald voor mijn nieuwe Ds lite Harry potter en de vuurbeker(je moet er maar van houden ) En Spider Man 2 Reageren
Backsmash Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 (bewerkt) ik zie altijd wel als er iets is dat ik wil hebben, en het is al gereleased heb ik het dezelfde dag nog. ik heb het nu te druk met oblivion, sim city 4 en 13 btw, als je assassins creed wilt hebben voor de pc heb je denk ik wel een probleem, want dan heb je een emulator nodig. assassins creed komt voorlopig alleen nog maar uit voor de ps3 en als je die op je pc wilt spelen heb je een moord pc nodig. want de meeste computers hebben al moeite met een ps2 emu Bewerkt: 22 juli 2006 door Backsmash Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 Ik ben nu aan het sparen voor Mario Bros op de DS lijkt me echt een vet spel! Reageren
SWYV Geplaatst: 22 juli 2006 Rapport Geplaatst: 22 juli 2006 nou ik ga zonder twijfel de Saint's Row kopen man die kan heel duidelijk GTA SA verslaan naar mijn mening!!! zo lijp damn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.