Jump to content

Welke Game(s) ga jij binnenkort kopen?

Recommended Posts

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

5

• Ice Banana

3

• bronzenknieschijf

2

• .Syfes

2

Geplaatst:

Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen, samen met de game Oblivion :klap: (en dan krijg ik het gezijk van: Online is de 360 geweldig, koop een game die online kan! Dat wil ik wel maar ik krijg pas over een paar maanden draadloos internet waardoor ik gelijk online kan.).

Geplaatst:

ik ga volgende week een PSP halen, met gelijk lcs en ridge racers erbij, en als hij uitkomt misschien ook test drive unlimited en need for speed carbon (ben een echte racefreak)

Geplaatst:

Ik heb sinds kort ook Half Life 2 Game of The Year Edition gekocht [hier zie je wat er allemaal bij zat]. Ik vind het zo'n geniaal spel dat ik de volgende episode van HL² ook wel wil kopen. Die heb ik nu dus op het oog :)

Geplaatst:

Ik heb ook Half Life 2 gekocht(het enige spel wat ik ooit heb gekocht). Het is echt een geniaal spel wat Ferre ook al zei. Vooral de deathmatch en counterstrike die ik er ook bij kreeg.

Geplaatst:

Ik heb net twee games gehaald voor mijn nieuwe Ds lite Harry potter en de vuurbeker(je moet er maar van houden :puh: ) En Spider Man 2 :Y

Geplaatst: (bewerkt)

ik zie altijd wel als er iets is dat ik wil hebben, en het is al gereleased heb ik het dezelfde dag nog. ik heb het nu te druk met oblivion, sim city 4 en 13

btw, als je assassins creed wilt hebben voor de pc heb je denk ik wel een probleem, want dan heb je een emulator nodig. assassins creed komt voorlopig alleen nog maar uit voor de ps3 en als je die op je pc wilt spelen heb je een moord pc nodig. want de meeste computers hebben al moeite met een ps2 emu

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:

nou ik ga zonder twijfel de Saint's Row kopen man

die kan heel duidelijk GTA SA verslaan naar mijn mening!!! zo lijp damn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...