Jump to content

Beste vlieger

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen ik zie allemaal topics met wat is de beste auto, maar ik zie nergens iets over helis, vliegtuigen etc! Terwijl het toch prachtige aan elkaar gelaste schroothopen zijn! Daarom: Wat is de beste vlieger? Enkel voertuigen uit heli en vliegtuigen sectie, incl jetpack, excl Hunter, anders krijgen we enkel replies zoals: De Hunter, want daarmee knal je alles zo overhoop!(Vind het zelf trouwens een rot heli) Dus mensen, p(ro)osten :bier: maar!

Trouwens mijn favo's zijn:

1.Shamal, vleigt snel, mooi, voor rijke stinkerds, op elk vliegveld te vinden.

2.Raindance, mooi, lang, goed in controle te houden.

3.Maverick, mooi, klein makkelijk obstakels ontwijken.

PS: Post ook effe waarom je dat vindt, en je mag ook je slechtste vliegers posten.

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens: 'hier' daar vind je een ander topic over vliegtuigen. ;)

---

1. Rustler; Het is een vliegtuig dat heel goed bestuurbaar is en er zit natuurlijk ook een wapen op. Daarmee kun je in veel situatie's terecht, zoals het vermoorden van een persoon uit de lucht.
  2. Hunter; Dit is een echt mooie helicopter en geeft ook daadwerkelijk een gevechts- sfeer mee. Je kan mensen er mee neer hunten om het zo maar te zeggen en hij vliegt lekker al zeg ik het zelf.
  3. Maverick; Dit is een mooie helicopter waarmee je snel en behendig kan navigeren ik gebruik hem zelf zo af en toe ook nog wel eens.

Edit: FlyingDutchman was me voor.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

1.Vreemd, toen ik vliegtuigen intypte kreeg ik geen resultaten! Vond het al vreemd...

2.Dat topic gaat alleen over VLIEGTUIGEN. Ik doe het over helis en vliegtuigen.

3.Summerbase, ik zei dat de hunter niet mocht worden gepost.

Geplaatst:

1.Beagle (je kan er overal mee landen)

2.Shamal (vind het gewoon een stijlvol vliegtuig)

3.Rustler( heel wendbaar) en Maverick

Geplaatst:

Ben je kunt toch niet landen in het water met een beagle? Bedoel je niet de skimmer?

Geplaatst:

Shamal: Is lekker wendbaar en je kan praktisch op elk stukje weg dat een beetje recht is landen

Rustler: heeft een geweer

AT-400: Is wel groot, maar is wel cool als je er in cinematic view in vliegt.

Geplaatst:

1. Rustler, als je mooi kan vliegen land je er overal mee, en je kan Hydra's verjagen.

2. Shamal: Vliegt lekker, je kan er goed raketten van hydra's mee ontwijken.

3. AT-400, gewoon een relaxt vliegtuig om verre afstanden af te leggen, lekker bekertje cola halen, en je bent er. (WEL OP GOEDE HOOGTE BLIJVEN!)

Geplaatst:

Vraagje. Hoe kun je op hoogte blijven als je een beker cola(Bah! :t ) haalt???

Geplaatst:

1: Shamal: lekker snel en goed bestuurbaar

2: Dodo :Y: Zeer weinig vlakte nodig om op te stijgen (Als je accelereert hang je al in de lucht :puh: ) en goed bestuurbaar

3: Maverick: Wendbaar en snel

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...